وضعیت متقاضیان دانشجویی سفارت ایتالیا و بیداری شب تا صبح

وضعیت متقاضیان دانشجویی سفارت ایتالیا و بیداری شب تا صبح

به گزارش گلونی یکی از مخاطبان گلونی، زیبا صفاییان، درباره وضعیت متقاضیان دانشجویی سفارت ایتالیا نوشت:

با توجه به اینکه جوانانی که جهت ادامه تحصیل برای ایتالیا اقدام نموده‌اند باید برای دریافت وقت سفارت با نرم‌افزاری که مربوط به شرکت ckgs است، اقدام به گرفتن وقت روادید کنند و سپس در محل نمایندگی شرکت مدارک را تحویل دهند، این شرکت هر دو هفته یکبار وقت را برای دو هفته پنجشبه ساعت یک دقیقه بامداد باز می‌کند و دانشجویان تلاش به گرفتن وقت می‌کنند.

متقاضیان وقت گاهی تا فردا قبل از ظهر بیدار می‌مانند تا یکی از وقت‌های باز سایت را بگیرند که با توجه به مشکلات سایت مثل عدم ارسال کد otp، عدم ارسال ایمیل، عدم نمایش کپچر تا صبح فقط شاهد پر شدن وقت‌های باز سایت هستند و در هفته گذشته فقط ۲۵ نفر از ۵۰۰ نفر متقاضی وقت موفق به دریافت وقت شده‌اند.

اینکه سایر وقت‌ها توسط چه اشخاصی دریافت شده است جای سوال دارد که با توجه به مشکلات بسیار زیاد سایت که به هیچ‌وجه شرکت مذکور پاسخگو نیست این شائبه به‌وجود می‌آید که دفاتر مهاجرتی و افرادی با استفاده از ربات و تبانی نسبت به دریافت وقت‌های فوق اقدام و پس از آن وقت‌ها را به جوانان بلاتکلیف با قیمت‌های نجومی واگذار نمایند.

همچنین شرکت cksg طی چند هفته اخیر در اقدامی تکراری و بدون شفافیت وقت‌هایی که دانشجویان پس از ماه‌ها و ساعت‌های طاقت‌فرسا موفق به گرفتن آن می‌شوند را یک‌جانبه کنسل‌می کند.

بازی روانی با بیش از ۵۰۰ دانشجوی متقاضی وقت دانشجویی و موفقیت پنج درصدی در گرفتن وقت سفارت!

لازم به توضیح است که چون خدمات روادید به شرکت فوق توسط سفارت ایتالیا واگذار شده است بنابراین در سفارت ایتالیا هیچ‌کس پاسخگوی این موضوع نیست و شرکت cksg جوابگوی حتی یک ایمیل از دانشجویان هم تا کنون نبوده است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244789 ساعت خبر : 11:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244789
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات