هفته سوم لیگ برتر و صدرنشینی استقلال و سپاهان

هفته سوم لیگ برتر و صدرنشینی استقلال و سپاهان

سومین هفته لیگ بیست و یکم با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد.

به گزارش گلونی در این هفته بازی دو تیم پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به دلیل حضور ۵ بازیکن دو تیم در اردوی تیم ملی امید به زمان دیگر (۲۱ آبان) موکول شد.

پیکانی‌ها هم اکنون ۲ بازیکن و ذوبی‌ها ۳ بازیکن در اردوی شاگردان مهدوی‌کیا دارند و به همین خاطر این مسابقه لغو شد.

هفته سوم لیگ برتر

پدیده مشهد-نفت مسجد سلیمان

تیم نفت مسجد سلیمان که در بازی گذشته نتوانست حریف تیم سپاهان شود و بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرده بود، توانست با نتیجه یک بر صفر پدیده مشهد را شکست دهد.

آنها که در بازی‌های قبلی گلی به ثمر نرسانده بودند، به برد در این بازی احتیاج داشتند و در نهایت در دقایق پایانی، با ضربه سر میرجوان توانستند گل سه امتیازی این بازی را به ثمر برسانند.

استقلال تهران-تراکتورسازی تبریز

دو تیم استقلال و تراکتور که بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بودند، در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم استقلال روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر ارسلان مطهری به گل رسید.

هرچند در ادامه بازی یک ضربه پنالتی برای استقلالی‌ها به دست آمد که ضربه  زننده آن، وریا غفوری، به تیر بالایی دروازه اصابت کرد.

استقلال با این پیروزی یک بر صفر و سه برد متوالی با ۹ امتیاز در صدر جدول ایستاد.

صنعت نفت آبادان-فجر سپاسی شیراز

دو تیم صنعت نفت و فجر سپاسی نیز دو بازی گذشته خود را به حریفان واگذار کرده بودند و برای خروج از این بحران، احتیاج به برد داشتند.

برنده این دیدار، تیم فجر سپاسی شیراز بود که در دقایق ۲۰ و ۸۱ با گل‌های محمد کاظمی و عرفان معصومی به پیروزی رسید.

یکی از اتفاقات این بازی، اخراج طالب ریکانی در دقیقه ۹۵ بازی بود.

در پی کسب این نتیجه، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت به علت کسب نتایج ضعیف و تحمل شکست در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، با جریمه ۱۰ درصدی قرارداد خود رو‌به‌رو شدند.

این در حالی است که علیرضا منصوریان پس از ابتلا به کرونا در سه بازی ابتدایی و همچنین تمرینات تیمش غایب بود و حالا از هفته چهارم می‌تواند کنار طلایی‌پوشان آبادانی باشد.

سپاهان اصفهان- هوادار تهران

سپاهان اصفهان، مدعی کسب عنوان قهرمانی، بعد از دو برد و بدون گل خورده، توانست با تک‌گل دانیال اسماعیلی‌فر برنده از زمین مسابقه بیرون بیاید.

با این نتیجه سپاهان با تفاضل گل ۶+ در صدر جدول ایستاد و هوادار سومین شکست متوالی خود را ثبت کرد.

محمدجواد محمدی، بازیکن هوادار در مصاحبه‌ای از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان گفت و معتقد است این تیم مدعی جدی قهرمانی است.

وی درباره نتایج تیم هوادار گفت: «ما در این سه بازی با دو مدعی قهرمانی بازی داشتیم و هم استقلال و هم سپاهان دو تیم خیلی قوی هستند و به نظرم قهرمانی بین این دو تاست.

بازی بعدی با پدیده بازی داریم و اینجور بازی‌ها خیلی سخت‌تر است چرا که آنها برای برد می‌آیند و کار سخت می‌شود اما تیم‌های مدعی می‌آیند که فوتبال بازی کنند».

روز دوم از مسابقات هفته سوم لیگ برتر

آلومینیم اراک-پرسپولیس تهران

شاگردان یحیی گل‌محمدی که به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی بودند تا با بالاترین امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند، نتوانستند چنین نتیجه‌ای را رقم بزنند و با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کردند.

یحیی گل‌محمدی درباره این شکست گفت: «زیاد حرفی برای گفتن نداریم که از بحث فنی صحبت کنیم اما باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم و نقاط ضعف را مشخص کنیم و تلاش کنیم بهتر شویم.

این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر برابر گل‌گهر داریم و باید درس خوبی از بازی با آلومینیوم بگیریم.

ما پارسال هم به این تیم باختیم و از آن درس گرفتیم و توانستیم شش بازی متوالی را ببریم.

الان هم اتفاقی شبیه پارسال است و باید سعی کنیم بهتر باشیم و بیشتر تلاش کنیم».

با این نتیجه آلومینیوم به دومین پیروزی خود دست پیدا کرد و باید عملکرد شاگردان رسول خطیبی در هفته آینده مقابل مس رفسنجان را بررسی کرد.

فولاد خوزستان-مس رفسنجان

فولاد خوزستان که دو بازی گذشته را با نتایج سه بر یک و سه بر صفر واگذار کرده بود، برای رسیدن به شرایط مطلوب، به یک برد نیاز داشت و در دیدار مقابل مس توانست با نتیجه دو بر یک این تیم را در اهواز شکست دهد.

لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی و احمد الجبوری، دو گل این تیم را به ثمر رساندند و گادوین منشا نیز تک گل مس رفسنجان را وارد دروازه فولاد کرد.

تیم مس رفسنجان که به دلیل عدم حضور تیم پدیده در هفته گذشته به زمین مسابقه نرفت، با این نتیجه دومین شکست خود را متحمل شد.

گل‌گهر سیرجان-نساجی مازندران

شاگردان امیر قلعه‌نویی که دو بازی گذشته را با برد پشت سر گذاشته بودند، این بار در ورزشگاه خانگی خود مقابل نساجی متوقف شدند.

بازیکنان تیم گل‌گهر در دقیقه ۱۹ با گل یونس شاکری پیش افتادند و با پیروزی به رختکن رفتند. اما در نیمه دوم حسن نجفی از نساجی مازندران، گل تساوی را به ثمر رساند، تا تنها نتیجه مساوی این هفته رقابت‌ها رقم بخورد.

به این ترتیب هفته سوم لیگ برتر با صدرنشینی استقلال و سپاهان به پایان رسید تا دید در آینده، تیم‌های لیگ برتر چه نمایشی از خود به جا خواهند گذاشت.

پایان پیام

گزارشگر: سارا ملاعباسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 251487 ساعت خبر : 8:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=251487
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات