نجات جان زن باردار در برف و کولاک گردنه شیخان

نجات جان زن باردار در برف و کولاک گردنه شیخان

صارم رضایی از نجات جان یک مادر باردار و نوزادش در برف و کولاک شب گذشته در گردنه تقریباً مسدود شده شیخان خبر داد.

نجات جان زن باردار در برف و کولاک گردنه شیخان

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان لرستان صارم رضایی با اعلام این خبر گفت: «با توجه به درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان الیگودرز ساعت یک بامداد شنبه ٢۵دی ماه مبنی بر ضرورت اعزام یک مادر باردار به بیمارستان بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه امداد کوهستان شول آباد به محل اعزام شد».

رضایی گفت: «حال این مادر باردار وخیم گزارش شده بود و امکان انتقال فقط با خودروهای کمک‌دار مقدور بود که با همکاری عوامل راهداری تکنسین اورژانس و یک خانم ماما عملیات با موفقیت به پایان رسید و مادر باردار و نوزادش به سلامتی به بیمارستان الیگودرز منتقل و تحویل آن عزیزان شدند».

فعالیت ۲۲ تیم امداد و نجات در جاده‌های لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به فعالیت ۲۲ تیم مستقر در سراسر جاده‌های استان گفت: «با شروع بارش‌ها، نیروهای امدادی در سراسر استان حضور پیدا کردند.

صارم رضایی از امدادرسانی به در راه‌ماندگان محورهای ازنا، الیگودرز و نورآباد خبر داد و گفت: «مسیر در گردنه‌های گله‌بادوش، شیخان و بزنوید الیگودرز بسته است و عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند».

وی بیان کرد: «مرکز کنترل عملیات و تیم‌های امدادی هلال احمر در حال آماده‌باش هستند، نیروهای امدادی نیز در سطح جاده‌ها در حال هدایت خودروها به مسیرهای امن هستند».

به گفته‌ رضایی، شب گذشته به دلیل آبگرفتگی مسیرها در ۹۰ کیلومتری خرم‌آباد یک نفر مفقود شده که سه تیم از الیگودرز و ۲ تیم از خرم‌آباد برای یافتن او اعزام شده است.

۲۰ خوردو گرفتار در برف و کولاک در محور گردنه قوری گل چالدران

نجات دو خانم باردار گرفتار در محاصره سیل و آبگرفتگی

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 260537 ساعت خبر : 12:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=260537
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات