۲۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور گردنه قوری گل چالدران

۲۰ خوردو گرفتار در برف و کولاک در محور گردنه قوری گل چالدران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از رهاسازی ۲۰ خوردو گرفتار در برف و کولاک با ۶۰ نفر مسافر در محور گردنه قوری گل چالدران توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

۲۰ خوردو گرفتار در گردنه قوری گل چالدران

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده مدیر عامل این جمعیت در پی بارش برف در محورهای مواصلاتی گفت: «با تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان در ساعت ۱۳:۳۲ دقیقه ۱۴ دی‌ماه مبنی واژگونی تریلی در کیلومتر ۱۰ محور چالدران به خوی که منجر به انسداد محور مزبور و در نهایت گرفتار شدن ۲۰ دستگاه خودرو شده بود؛ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران به محل حادثه اعزام شد».

وی در تشریح این امداد‌رسانی گفت: «تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور مزبور پس از طی مسیر در این عملیات ۱۶ خودرو را رهاسازی و ۴ دستگاه خودرو را با بستن زنجیر چرخ به حرکت درآوردند. سرنشینان این خودروها ۶۰ نفر بودند».

امیر جعفرزداه افزود: «مجددا از ساعت ۱۸:۴۵ امداد‌رسانی به خودروهای گرفتار شده در کولاک در محور مزبور توسط عوامل امدادی هلال احمر شهرستان چالدران آغاز و همچنان تداوم دارد.

همچنین تعداد ۲ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک در محل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قره‌چی بلاغ جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند».

نجات جان مردم گرفتارشده در برف لرستان

امدادرسانی هلال احمر قم در پی وقوع سیلاب و آبگرفتگی

پایان پیام

خرید محصولات عشایری از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 259657 ساعت خبر : 8:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=259657
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات