رامین رضاییان به پرسپولیس برگشت

رامین رضاییان به پرسپولیس برگشت

به گزارش گلونی به نقل از ورزش سه رامین رضاییان که از چندی پیش زمزمه بازگشت وی به این تیم شدت گرفته بود، دقایقی پیش با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس قراردادش را با سرخپوشان تهرانی به امضا رساند.

همچنین طبق اطلاعات رسانه رسمی پرسپولیس، در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات زمستانی، رامین‌ رضاییان مدافع اسبق پرسپولیس برای نیم فصل به جمع سرخپوشان ملحق شد.

سرانجام پس از مذاکرات نهایی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با رامین رضاییان، وی امروز با فسخ قراردادش با الدحیل قطر، به پرسپولیس پیوست و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سرخپوشان را همراهی خواهد کرد.

این بازیکن که در فصل ۹۵-۹۴ به پرسپولیس پیوسته بود، سابقه بازی در تیم‌های اوستنده بلژیک، الشحانیه، الدحیل و السیلیه را در کارنامه خود دارد.

البته در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیض در مورد رامین رضاییان و انتقالش به پرسپولیس به‌ شدت زیاد بوده و از این رو هواداران پرسپولیس و خبرنگاران حوزه این باشگاه نیز با احتیاط این اخبار را پیگیری می‌کردند.

با این حال از نظر حقوقی او با فسخ قراردادش، فرصت این را پیدا کرد تا حتی به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس هم که به دلیل بسته شدن پنجره در ابتدای نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده بود، با جذب رامین رضاییان در ساعات پایانی پنجره زمستانی می‌تواند تا حد زیادی مشکل جذب بازیکن را حل کند.

بعد از احمد گوهری این دومین خرید زمستانی پرسپولیس محسوب می‌شود.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 262845 ساعت خبر : 9:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=262845
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات