حراج شماره های رند پرسپولیسی آغاز شد

حراج شماره های رند پرسپولیسی آغاز شد

همزمان با نزدیک شدن به روز برگزاری شهرآورد تهران، مزایده شماره‌های رند ایرانسلی ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس، با هدف حمایت از این باشگاه، آغاز شد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، در این مزایده که از امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد، شماره‌های رند ایرانسل با پیش‌شماره خاص و جدید ۰۹۰۰ و تکرار عدد ۶، عرضه شده است.

ایرانسل، حامی باشگاه پرسپولیس، ۳۰ درصد از سود حاصل از برگزاری این مزایده را برای توسعه باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه اهدا می‌کند.

حراج شماره های رند پرسپولیسی

خاص‌ترین شماره عرضه شده در آخرین مزایده شماره‌های رند قرن، شماره ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۶ است. همچنین چند شماره رند دیگر با پیش‌شماره ۰۹۰۰ و ۶ بار تکرار عدد ۶، در این مزایده عرضه شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۰، ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۱، ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۹ و… اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مزایده، می‌توانند به پرتال ویژه مزایده شماره‌های رند ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir/rond مراجعه کنند.

سیم‌کارت‌های ۰۹۰۰، جدیدترین پیش‌شماره در شبکه تلفن‌ همراه ایران، با شعار «تو فوق‌العاده‌ای» و «۰۹۰۰؛ خط نسل متمایز»، از ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ عرضه شده‌اند.

ایرانسل، همزمان با آغاز نیم‌فصل دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ایران، با امضای یک قرارداد، حامی رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شده است.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامه اقدامات خود در چارچوب مسئولیت و سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به‌ عنوان جامعه اصلی مشترکان این اپراتور و کمک به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه، از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کند.

اخبار ایرانسل را از این لینک می‌توانید بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 264544 ساعت خبر : 2:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=264544
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات