زمان آغاز بلیت فروشی دربی؛ امشب ۲۴ اسفند ساعت ۲۲

زمان آغاز بلیت فروشی دربی مشخص شد

هواداران می‌توانند با مراجعه به این سامانه از امشب ۲۴ اسفند ساعت ۲۲ بلیت بخرند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان آغاز بلیت فروشی دربی گفت: «از عصر روز سه‌شنبه سامانه بلیت فروشی شهرآورد پایتخت آغاز به کار خواهد.»

به گزارش گلونی به نقل از ایرنا، سهیل مهدی در مورد ساعت دقیق برگزاری شهرآورد نود و هشتم پایتخت، گفت: «این بازی ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود. اگر قطعی برق داشته باشیم مشکلاتی به وجود می‌آید. همه شبانه روز تلاش می‌کنند در بهترین شرایط بازی برگزار شود. سازمان لیگ دوست ندارد بازی به بعداز ظهر بازگردد.»

وی افزود: «فرسودگی زیر ساخت برق مجموعه، بعد از بازی استقلال و گل‌گهر نگرانی ایجاد کرد و امیدوارم در مسابقات ماه مبارک رمضان شرایط بهتر شود. البته اداره برق تضمین لازم را داده اما مشکل زیر ساخت و فرسودگی تجهیزات است.»

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای شهرآورد تاکید کرد: «تا این لحظه  ۱۰ هزار نفر برای هر تیم تصویب شده است. مشکلی بابت این موضوع نداریم و از عصر سه‌شنبه بلیت فروشی انجام می‌شود.»

 وی در موردسامانه بلیت فروشی خاطرنشان کرد: «همان سامانه قبلی بلیت فروشی را انجام می‌دهد. خیلی از باگ‌های بلیت فروشی حل شد. سامانه کنترل بلیت از درهای‌ ورزشگاه تا گیت دنبال می‌شود.»

مهدی در مورد اینکه سامانه تحت قرارداد چه کسی است، گفت: «پیمانکار تحت قرارداد دو باشگاه است که با همکاری شرکت توسعه و تجهیز این کار انجام می‌شود.»

وی افزود: «سکوهای خالی فضای غریبانه‌ای را ایجاد کرده بود و مسابقات شکل دوستانه گرفته بود اما امیدوارم پس از مدت‌ها هواداران بیایند و تیم‌ها و نیمکت تیم‌ها کمک کنند تا بازی جذابی از کار در بیاید.»

همچنین بخوانید:

شرایط بلیت فروشی دربی پایتخت اعلام شد

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 264464 ساعت خبر : 11:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=264464
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات