شرزود تمیروف به پرسپولیس پیوست

پیوستن بازیکن ازبکستانی به جمع سرخپوشان

شرزود تمیروف، بازیکن ازبکستانی، به پرسپولیس پیوست

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی که سابقه بازی در تیم پاختاکور را دارد با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست.

به گزارش گلونی به نقل از طرفداری شرزود‌ تمیروف که روز قبل برای حضور در تست‌های پزشکی و عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شد، بازیکن ۲۳ ساله‌ای است که تجربه خوبی داشته و یحیی گل محمدی بسیار امیدوار است بتواند در خط حمله برای پرسپولیس گلزنی کند.

شرزود تمیروف، بازیکن ازبکستانی پرسپولیس

بازیکنی ۲۳ ساله که پای تخصصی‌اش راست است و پست تخصصی‌اش وینگر چپ محسوب می‌شود اما توانایی بازی در پست وینگر راست، هافبک پشت مهاجم و مهاجم نوک را هم دارد.

این بازیکن اگرچه در پست وینگر چپ و راست و هافبک پشت مهاجم برای تیم‌هایش بازی کرده اما نکته قابل توجه در مورد این بازیکن این است که در پست مهاجم نوک عملکرد قابل قبولی داشته و بیشترین گل‌هایش را در این پست به ثمر رسانده است.

به گونه‌ای که در ۱۸ بازی که در پست مهاجم نوک به میدان رفته ۹ گل به ثمر رسانده تا میانگین جذاب هر ۲ بازی، یک گل را از خود ثبت کند.

گفتنی است شرزود تمیروف یک بازی ملی را نیز در کارنامه داشته و در بازی که تیم ملی ازبکستان مقابل سودان جنوبی برگزار کرد، برای دقایقی راهی میدان شد.

باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر در صفحه رسمی خود نوشت: «شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی با عقد قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست. او حالا جدیدترین عضو ارتش سرخ است. خوش آمدی.»

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 263617 ساعت خبر : 8:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=263617
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات