آیا عشاق دلباخته در سکوت به سر می‌برند؟

آیا عشاق دلباخته در سکوت به سر می‌برند؟

به گزارش گلونی جناب مونتسکیو که در زمان خودش اندیشمندی بود، جمله‌ای دارد که قابل تامل است:

«عشاق دلباخته معمولا در سکوت به سر می‌برند»

به نظر ما جناب مونتسکیو وقتی این جمله تاثیرگذار را خلق کرد، درک درستی از رابطه و عشق و دوست داشتن نداشت، البته حق هم داشته، آن زمان که اینستاگرامی نبود.

زوج‌های جوان در خانه‌های خود که احتمالا با هزار عشق و امید آن را ساخته بودند، می‌نشستند و خانمی برای آقایی قهوه‌ای چیزی درست می‌کرده و دور هم می‌خوردند و فکر می‌کردند چقدر زندگی زیباست.

این روزها این مسخره بازی‌ها معنایی ندارد، اگر کسی عشقش را در چشم دیگران فرو نکند، قطعا یک قسمتی از کارش دچار لنگی است.

راه‌های زیادی هم برای نشان دادن عشق و علاقه وجود دارد.

آیا عشاق دلباخته در سکوت به سر می‌برند؟

این روزها نشان دادن عشق و علاقه، به تکنیک آخر هفته‌ها که شام مهمان مامانش‌اینا هستیم و باید حتما در یک بشقاب غذایمان را بخوریم، خلاصه نمی‌شود.

البته خوردن غذا در یک بشقاب همچنان تکنیکی قدیمی و چشم دربیار است، اما کافی نیست چون فقط مامانش‌اینا می‌توانند این عشق و علاقه را ببینند، پس باید کاری فراتر انجام داد که البته به لطف صفحات مجازی کار سختی نیست.

باید حتما روزانه پست و استوری گذاشته شود تا مبادا کسی فکر کند علائم حیاتی عشق آتشین زوجین از بین رفته است.

مهم نیست از چه چیزی فیلم یا عکس می‌گیرید، اما باید بگیرید.

انواع مناسب‌های ربط و بی‌ربط را در صفحات مجازی خود، به هم تبریک بگویید. فکر نکنید چون کنار هم هستید می‌توانید حضوری تبریک بگویید، خیر، شما باید حتما مجازی تبریک بگویید تا دیگران متوجه شوند آتش عشق شما همچنان سوزان است.

حتی اگر شده برای تولد عشق‌تان پول قرض بگیرید تا یک هدیه‌ای بخرید یا اجاره کنید، تا بتوانید فیلمش را بگیرید و در صفحات مجازی منتشر کنید، البته یادداشت «ممنون که به دنیا اومدی» نباید فراموش شود.

یادتان نرود در جواب مجردها که می‌گویند: «عشقتان پایدار» بگویید: «انشالله روزی شما» تا تنهایی و بدبختی‌شان را یادآوری کنید اما همچنان خود را سخاوتمند نشان بدهید که ما خیلی خوشبختیم و آرزو داریم روزی شما هم تاج طلای متاهلی را بر سر بگذارید.

برای محکم‌کاری می‌توانید با همسرجان پیج مشترک بسازید، اگر این کار را نکردید، حتما سردر پیج خود یادآوری کنید که ملکه یا پادشاه قلب‌تان چه کسی است.

خلاصه به هر روشی که بلد هستید خوشحالی و خوشبختی خودتان را در حلق دیگران کنید، جوری که بالاخره خودتان هم بتوانید آن را باور کنید.

به این جملات مسخره فیلسوفان و اندیشمندان هم گوش ندهید.

بگذارید آنها در خانه خود بنشینند و سالگرد عشق خود را تنهایی جشن بگیرند و کسی هم نبیند و باور نکند.

مطالب طنز را از این لینک بخوانید.

نویسنده: بیتا اشکانیان

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 264085 ساعت خبر : 9:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=264085
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات