نظامعلی دالوند محیط بان لرستانی درگذشت

پیام تسلیت سلاجقه برای درگذشت محیطبان لرستانی

نظامعلی دالوند محیط بان لرستانی درگذشت

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی، درگذشت نظامعلی دالوند محیطبان لرستانی را تسلیت گفت.

به گزارش گلونی به نقل از ایرنا روز شنبه از سازمان حفاظت محیط زیست، در متن پیام علی سلاجقه آمده است: «خبر درگذشت همکار دلسوز، مخلص و پرتلاش جناب آقای «نظامعلی دالوند» که عضو شایسته‌ای از جامعه خدمتگزار محیطبانی کشور بود، موجب تاسف و اندوه فراوان شد.

بی شک خدمات ارزنده این محیطبان سختکوش در حفظ و نگهداری از محیط زیست خطه قهرمان پرور لرستان، هیچ گاه از یاد و خاطره دوستداران طبیعت و محیط زیست این دیار محو نخواهد شد.

اینجانب فقدان این عزیز سفرکرده را به جامعه بزرگ محیطبانی کشور، همکاران محترم در اداره کل محیط زیست استان لرستان و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت می‌کنم.»

گفتنی است پیش از این نظامعلی دالوند محیط بان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد مدت به علت بیماری در بیمارستان مدائن تهران بستری بود. وی محیط بان منطقه حفاظت‌شده سفید کوه خرم آباد بود.

سفیدکوه لرستان یکی از مناطق حفاظت شده غرب کشور است که در ارتفاعات رشته‌ کوه‌های زاگرس قرار دارد و چسبیده به خرم‌آباد است.

این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که گونه‌های جانوری و گیاهی فراوانی در این منطقه یافت می‌شود.

یکی از دلایل اصلی وجود تنوع بسیار زیاد گونه‌های جانوری در سفیدکوه لرستان، تنوع پوشش گیاهی آن بوده که شرایط مساعدی را برای زندگی انواع جانوران مهیا کرده است.

دیدار با سلطان صخره‌ها در اسپی‌کوه

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 268801 ساعت خبر : 10:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=268801
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات