سریال سقوط در شبکه نمایش خانگی

سریال سقوط در شبکه نمایش خانگی

سجاد پهلوان زاده سقوط را برای شبکه نمایش خانگی می سازد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی سریال، سجاد پهلوان زاده تدوینگر با سابقه سینما و تلویزیون در اولین تجربه کارگردانی خود، مینی سریال «سقوط» را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد.

تهیه کنندگی این سریال را محمدرضا منصوری برعهده دارد و این درام عاشقانه کردی که یک اثر متفاوت در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود را اعظم بهروز به نگارش درآورده است.

مهدی دلخواسته عکاس این پروژه است و به زودی دیگر عوامل و بازیگران این سریال هم معرفی خواهند شد.

گفتنی است سجاد پهلوان‌زاده تدوینگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سجاد پهلوان‌زاده می‌توان به فعالیت در فیلم لاتاری، فیلم ایستاده در‌ غبار و فیلم ماجرای نیمروز اشاره کرد.

سجاد پهلوان‌زاده در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در ۳ فیلم مهم سینما حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد.

آثار مهم سجاد پهلوان‌زاده در این سال، فعالیت در فیلم لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، فعالیت در فیلم مصادره به عنوان تدوینگر و فعالیت در فیلم حبیب آقا به عنوان تدوینگر محسوب می‌شود.

همچنین او در سال ۱۳۹۴ برای فیلم ایستاده در‌ غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان توانست در سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین تدوین نامزد شود.

همچنین بخوانید:

آکتور به زودی می‌آید

تیتراژ پایانی بی گناه را علیرضا قربانی می‌خواند

سعید ابوطالب: شب های مافیا قابلیت ادامه نداشت، پدرخوانده می‌سازیم

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 273420 ساعت خبر : 8:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=273420
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات