درخواست راه اندازی قطار حومه ای ابهر به تهران

درخواست راه اندازی قطار حومه ای ابهر به تهران

به گزارش گلونی کارزاری مبنی بر «درخواست راه اندازی قطار حومه‌ای ابهر به تهران» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر راه و شهرسازی، نماینده شهرستان ابهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت راه آهن نوشته شده، آمده است:

«همانگونه که مستحضر هستید روزانه مسافران بی‌شماری در مسیر ارتباطی بین شهرستان ابهر به استان‌های قزوین، البرز و تهران در حال تردد هستند.

غالب این شهروندان از اقشار مختلف (دانشجویان، کارمندان، کارگران و…) متحمل هزینه‌های کرایه، ترافیک سنگین و همچنین وقوع تصادفات متعدد در مسیرهای فوق الذکر هستند.

لذا از محضر شما بزرگواران خواهشمندیم دستور فرمایید همانند راه‌اندازی قطار حومه‌ای مشابه تاکستان به تهران یا قزوین به تهران، جهت تسهیل رفت و آمد با هزینه کمتر و رفع مشکلات گفته شده در تردد مردم شریف شهرستان ابهر و شهرستان‌های مجاور به استان‌های همجوار، نسبت به راه اندازی قطار در مسیر ابهر به تهران، اقدام لازم معمول نمایید.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است ایمنی و امنیت از ویژگی‌های کاربردی راه‌ها و جاده‌ها محسوب می‌شود. چرا که این مسیرها علاوه بر ایجاد پل ارتباطی، هنگام وقوع زلزله و حوادث طبیعی نقشی کلیدی ایفا می‌کنند و باید به صورت تخصصی به آنها رسیدگی شود. 

شهرها و استان‌های بسیاری هستند که از امکانات اولیه و استاندارد راه‌ها بی‌بهره مانده‌اند و در مورد بسیاری دیگر، زمان زیادی از تجهیز کردن آنها می‌گذرد.

درخواست احداث ایستگاه راه آهن در شهر مرودشت

درخواست احداث راه آهن بروجرد توره

درخواست اتمام پروژه نیمه تمام راه آهن بیرجند

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 274029 ساعت خبر : 10:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274029
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات