لیست بهترین بازی های ویدیویی بر اساس فیلم

لیست بهترین بازی های ویدیویی بر اساس فیلم

در گذشته، بازی‌های ویدئویی مبتنی بر فیلم معمولا بد بودند اما در سال‌های اخیر، توسعه‌دهندگان مسیر متفاوتی را در پیش گرفته‌اند و سعی می‌کنند بازی‌ها را جذاب‌تر تولید کنند.

در واقع، اکنون آن‌ها به دنبال افزایش فروش فیلم در آینده نیستند، بلکه می‌خواهند تجربیات جداگانه‌ای از فیلم را برای کاربران خود خلق کنند.

در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین بازی‌های ویدیویی را معرفی کنیم که بر اساس فیلم ساخته شده‌اند. اگر می‌خواهید با آن‌ها آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

Marvel’s Spider-Man

لیست بهترین بازی های ویدیویی بر اساس فیلم
لیست بهترین بازی های ویدیویی بر اساس فیلم

تا قبل از ساخت این بازی، متاسفانه برای قهرمان محبوبی مانند مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن بازی‌های قدرتمندی ساخته نشده بود.

خوشبختانه، Insomniac Games توانست این بازی شگفت انگیز را بسازد و منتشر کند، بازی‌ای که حاوی مبارزات سریع و متمرکز است و داستان آن به اندازه هر کمیک یا فیلم دیگری جذاب است. بنابراین، خرید این بازی را به‌شدت توصیه می‌کنیم.

محصولات مختلفی با طرح این شخصیت ساخته شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به کارتون، لباس مرد عنکبوتی و اسباب بازی اشاره کرد.

Star Wars: Knights of the Old Republic

در آن زمان، به نظر می‌رسید ساخت بازی بر اساس فیلمی مانند Star Wars توسط توسعه‌دهنده بازی‌های Neverwinter Nights و Baldur’s Gate کارساز نباشد اما BioWare به‌سرعت ثابت کرد چنین چیزی درست نیست.

Star Wars: Knights of the Old Republic به‌تنهایی ثابت کرد که بازی‌های ساخته‌شده بر اساس فیلم می‌توانند قوی، عمیق و پیچیده باشند. بنابراین، این بازی بسیار پرطرفدار شد.

Ghostbusters: Spirits Unleashed

این بازی شامل مسابقات آنلاین پنج‌نفره است که چهار شکارچی ارواح با همدیگر همکاری می‌کنند تا روحی که توسط یکی از بازیکنان کنترل می‌شود را بگیرند.

آن‌ها باید سعی کنند روح را قبل از اینکه محل را به‌طور کامل اشغال کند به دام بیندازند.

علاوه بر این، شکارچیان لازم است در طول بازی، ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند که انجام این ماموریت‌ها شانس آن‌ها برای پیروزی را افزایش می‌دهد.

Blair Witch

لیست بهترین بازی های ویدیویی بر اساس فیلم
لیست بهترین بازی های ویدیویی بر اساس فیلم

شخصیت‌های اصلی فیلم Blair Witch که بدون هیاهوی زیاد اکران شد، الیس لینچ (Ellis Lynch) و سگش بولت (Bullet) هستند.

در بازی‌ای که بر اساس این فیلم ساخته شده است، شما نقش الیس لینچ، افسر پلیس سابق و کهنه‌سرباز ارتش را به عهده دارید که در یک جنگل به دنبال کودک گمشده‌ای می‌گردید.

بولت نیز در این بازی نقشی اساسی ایفا می‌کند. این سگ، شما را به سمت بوها هدایت می‌کند، به ایمن ساختن اقلام کمک می‌کند و حتی می‌تواند بر وضعیت روحی شما تاثیر بگذارد.

در واقع، لیس لینچ بدون بولت ممکن است به سرنوشتی وحشتناک دچار شود.

Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی‌های مختلفی بر اساس فیلم جنگ ستارگان ساخته شده‌اند که تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها خوب و بسیاری از آن‌ها بدند.

Fallen Order در دسته بازی‌های خوب قرار دارد. در طول ماجراجویی که در این بازی خواهید داشت به چندین سیاره سفر می‌کنید که هر کدام مملو از اسرار، مسیرهای جایگزین و نبردهای اختیاری هستند.

این بازی توسط Respawn Entertainment توسعه یافت و در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

Jurassic World Evolution

این بازی یک بازی شبیه‌سازی است که توسط کمپانی Frontier Developments ساخته شده است که در آن لازم است پارک دایناسورها که در پنج جزیره گسترده شده‌ است را مدیریت کنید.

این بازی با صداپیشگی جف گلدبلوم (Jeff Goldblum)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) و همچنین، بی دی وونگ (B. D. Wong) تهیه شده است و بر سه مهارت متمرکز است: علم، سرگرمی و امنیت.

اگرچه بازی‌هایی با سبک شبیه‌سازی بسیار کم هستند، این بازی به‌طور قابل‌توجهی در این زمینه موفق بوده است.

Middle-earth: Shadow of War

مانند جنگ ستارگان، بازی‌های زیادی نیز بر اساس فیلم ارباب حلقه‌ها ساخته شده است که البته بیشتر آن‌ها خیلی خوب طراحی نشده‌اند.

با این حال، Shadow of War در میان این بازی‌ها قرار ندارد. در این بازی لازم است با ارتش سائورون مقابله کنید و مبارزات دائما دشوارتر و هیجان‌انگیزتر می‌شوند.

Toy story 3

تعداد کمی از بازی‌های ساخته‌شده بر اساس فیلم‌ها به اندازه Toy Story 3 نمادین هستند. این بازی را می‌توانید به نه روش مختلف انجام دهید و ساعت‌ها با آن سرگرم شوید.

علاوه بر این، کلکسیون‌ها و صحنه‌های زیبایی را شامل می‌شود که بر جذابیت بصری بازی افزوده است.

اگر در انتخاب کنسول بازی با چالش روبرو هستید، انتخاب نسخه PS3 می‌تواند گزینه بهتری باشد زیرا یک شخصیت اضافه به نام Emperor Zurg را نیز دارد.

SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

باب اسفنجی یکی از شخصیت‌های محبوب است که بازی‌های مختلفی بر اساس آن ساخته شده‌اند.

با این حال، هیچکدام به اندازه SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake محبوبیت پیدا نکرده‌اند.

اگر به انیمیشن و شخصیت باب اسفنجی شلوار مکعبی و محصولات ساخته‌شده از طرح این شخصیت مانند اسباب بازی باب اسفنجی یا عروسک آن علاقه‌مندید، مطمئنا از این بازی بامزه نیز به‌شدت لذت خواهید برد. این بازی به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

در انتها، کمپانی‌های سازنده بازی تلاش می‌کنند که برخی از بازی‌های خود را بر اساس فیلم‌های محبوب تولید کنند و از این طریق فروش محصولات خود را افزایش دهند.

با این حال، همه آن‌ها در این زمینه موفق نبوده‌اند. تنها تعداد کمی از این بازی‌ها توانسته‌اند کاربران را جذب کنند و سال‌ها ماندگار شوند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین بازی‌های ساخته‌شده بر اساس فیلم‌ها را معرفی کنیم که امیدواریم از بازی با آن‌ها لذت ببرید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 277619 ساعت خبر : 8:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=277619
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات