ایرانسل برای سومین سال پیاپی گزارش پایداری منتشر کرد
به گزارش گلونی امسال سومین سالی است که ایرانسل از عملکردش گزارش پایداری میدهد تا نشان بدهد با چالشهای زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی چگونه برخورد کرده است و چه نتایجی گرفته است.
در این گزارش آمده است: گزارش پایداری ایرانسل به منظور بررسی و ارزیابی جامع عملکرد سازمان به صورت منظم و در دورههای سالانه تدوین و منتشر میشود این گزارش نمود تعامل موثر با ذینفعان سازمان است ایرانسل میکوشد در این گزارش به تأثیرات اجتماعی و زیستمحیطی عملکرد خود و ارزشهای اقتصادی ناشی از فعالیتهایش با رعایت اصول حاکمیت شرکتی بپردازد.
همچنین این گزارش یک نگاه کلی دقیق بدون سوگیری و در دسترس از عملکرد سازمان با در نظر گرفتن رویکرد پایداری آن برای بازه زمانی اول فرودین تا پایان اسفند ۱۴۰۱ ارائه میدهد.
ایرانسل از طریق سومین گزارش پایداری ،خود به صورت داوطلبانه و فراتر از الزامات قانونی اطلاعات لازم برای ارزیابی کمی و کیفی عملکردش در زمینه پایداری در کسب و کار را به صورتی سنجش پذیر در اختیار ذینفعان خود قرار میدهد.
این شرکت درباره مسئولیتهای اجتماعی، حاکمیت شرکتی خوب، خلق ارزش اقتصادی و مسئولیتهای زیستمحیطی در سال ۱۴۰۱ توضیح داده است و آنها را در قالب یک گزارش مفصل منتشر کرده است.
کسب و کار پایدار، متعهد است تا به طور مداوم برای ذینفعان خود ارزش بیافریند و از آن حراست کند.
عوامل متعددی چون پاسخگویی، شفافیت حاکمیت شرکتی خوب و…. برای عملکرد پایدار سازمان در بلندمدت و رشد و شکوفایی کسب و کارها الزامی است. شاید امروز بیش از هر زمان دیگری کسب و کارها نیاز دارند تا نقش شهروندی شرکتی خود را در جامعه پیدا کنند.
یکی از دلایل اهمیت این گزارش علمکرد ایرانسل در مناطق کمبرخوردار ایران است که آثار مثبت اجتماعی و رشد اقتصادی را باعث شده است.
این گزارش در پنج سرفصل، شامل «پایداری در ایرانسل»، «حاکمیت شرکتی»، «جامعه»، «محیط زیست» و «اقتصاد دیجیتال»، تدوین و ارائه شده است.
این گزارش را از این لینک میتوانید دریافت کنید.
پایان پیام
پایداری در کسب و کار چیست؟ نگار قدیمی توضیح میدهد
پایداری چیست و توسعه پایدار و اقتصاد پایدار چه ویژگیهایی دارد