درخواست اضافه شدن رشته شهرسازی به استخدامی آموزش و پرورش

درخواست اضافه شدن رشته شهرسازی به استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش گلونی این روزها کارزاری مبنی بر «درخواست اضافه شدن رشته شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری به استخدامی آموزش و پرورش» در سایت کارزار در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر آموزش و پرورش نوشته شده، آمده است:

«با سلام و عرض ادب؛

نظر به این که رشته شهرسازی و گرایشات آن در مقاطع بالاتر از جمله برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای در لیست استخدامی آموزش و پرورش نیست و در حالی‌که این رشته، رشته‌ای مادر و میان‌رشته‌ای است و فارغ‌التحصیلان آن ظرفیت علمی بالایی دارند، لازم به توضیح است که به دلیل شباهت برخی سرفصل دروس شهرسازی و معماری، مقطع لیسانس شهرسازی می‌تواند در درس کار و فن‌آوری اضافه گردد.

با توجه به این که سرفصل دروس این رشته به رشته جغرافیای شهری و یا برنامه‌ریزی توسعه منطقه‌ای نیز شباهت دارد، مقطع لیسانس شهرسازی و یا کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای در رشته‌ای مانند دبیری مطالعات اجتماعی می‌تواند اضافه شود.

لذا خواهشمندیم این رشته را در استخدامی آموزش و پرورش جای دهید.»

این کارزار تا ٣١ ارديبهشت ١٤٠٣ در حال برگزاری است.

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید

گفتنی است در طی امسال دو آزمون استخدامی بزرگ آموزگاری و دبیری توسط این وزارتخانه برگزار شده است و طبق گفته مسئولین آموزش و پرورش چندین آزمون دیگر نیز در طی سال ۱۴۰۲ برای جذب آموزگاران، معلمان پرورشی، مربیان تربیت بدنی، مراقبین سلامت و نیروهای خدماتی برگزار خواهد شد.

کارزار درخواست تمدید مجدد قانون فروش سربازی راه ‌اندازی شد

پایان پیام

نویسنده: نوید ولی زاده

کد خبر : 281216 ساعت خبر : 5:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=281216
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات