مسئولان صدای پیرهادی‌ها را درآوردند!

مسئولان صدای پیرهادی‌ها را درآوردند!

به گزارش گلونی پیرهادی‌ها طی یک حرکت سیاسی-اجتماعی-خانوادگی کاملاً هماهنگ به آلودگی هوا اعتراض کردند. حتماً می‌دانید که خانواده پیرهادی دو نماینده در تهران دارد؛ محسن نماینده مجلس و مهدی عضو شورای شهر است. درست است که مهدی پیرهادی فقط با حدود سیصدهزار رای به عضویت شورای شهر درآمد اما بالاخره الان نماینده مردم شهر تهران است و وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد. این دو برادر به‌صورت تمرین‌شده و در یک روز به مسئولان مرتبط با آلودگی هوا اعتراض کردند.

 مهدی پیرهادی گفت: «بسیاری از مسئولان دغدغه‌ای که باید در خصوص آلودگی هوا داشته باشند، ندارند.» ما هم با این حرف کاملاً موافقیم. البته ایشان در ادامه هم گفتند: «رئیس شورای شهر در این زمینه دغدغه داشت و سیاستگذاری خود را بر این موضوع گذاشت و شهردار تهران نیز مسئله را پیگیری کرد و نتایج اولیه خوبی داشت.» بعدش هم از وزارت نفت، وزارت صمت، سازمان استاندارد، قوه قضاییه و هر کسی که دم دستش بود انتقاد کرد و گفت فقط ما خوبیم!

مسئولان صدای پیرهادی‌ها را درآوردند!

اما بشنوید از محسن پیرهادی که گفت: «اجرای قانون هوای پاک هنوز در اولویت کاری برخی مدیران و دستگاه‌های ذیربط و دخیل در آن قرار ندارد.» اتفاقاً ما با این جمله هم موافقیم! اما چرا قانون هوای پاک به‌درستی اجرا نمی‌شود؟ آقا محسن توضیح می‌دهد: «معطل ماندن اجرای کامل قانون هوای پاک علل متفاوتی دارد که از جمله آن منابع مالی، در اولویت نبودن مسئله آلودگی هوا، ناهماهنگی دستگاه‌های مجری، تفسیر شخصی ارگان‌ها و عدم وجود نظارت کافی و موثر است.»

البته هرچقدر دستگاه‌های مختلف در اجرای قانون هوای پاک ناهماهنگ بودند، این دو نماینده مثل برادران تاچیبانا هماهنگ و تیمی کار کردند. جای این دو عزیز در بخش‌های اجرایی کشور به‌شدت خالی است و امیدواریم هرچه زودتر وزیری، معاونی، چیزی بشوند.

پایان پیام

نویسنده: روح‌ الله احمدی

مریم نادری؛ آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامت انسان

کد خبر : 281108 ساعت خبر : 11:21 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=281108
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات