ویترین عمل‌کرد زیست محیطی

ویترین عمل‌کرد زیست محیطی

سرپرست اداره کل محیط زیست استان زنجان نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست را ویترین عمل‌کرد دستگاه‌های نظارتی و واحدهای صنعتی و خدمات آنان در حوزه محیط زیست دانست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ناصر جعفری گفت: نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ویترینی از عمل‌کرد مثبت دستگاه‌های نظارتی و همچنین واحدهای صنعتی است که در آن خدماتی که در حفاظت از محیط زیست انجام داده‌اند از جمله در حوزه مدیریت پساب‌ها و مدیریت آلودگی‌ها ارائه می‌شود.

ویترین عمل‌کرد زیست محیطی

سرپرست اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس جلسات هماهنگی که برای برگزاری این نمایشگاه برگزار شده، امسال قرار است نمایشگاه محیط زیست متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود گفت: در این نمایشگاه که از ۱۰ تا ۱۳ اسفندماه برگزار می‌شود استان زنجان در فضایی یکپارچه به مساحت ۲۵۵ متر مربع با ۱۴ واحد صنعتی و همچنین خود اداره کل در قالب ۱۵ غرفه حضور دارد. علاوه بر آن شبکه تشکل‌های سازمان‌های مردم‌نهاد استان زنجان نیز در این همایش حضور دارد.

وی با اعلام اینکه در استان زنجان حدود ۲۵ تشکل رسمی و غیررسمی در حوزه محیط زیست فعالیت دارند ابراز امیدواری کرد که این تشکل‌ها با حضورشان در نمایشگاه بتوانند برنامه‌هایی که مد نظر دارند یا تا کنون انجام داده‌اند را به خوبی ارائه کنند.

جعفری با اشاره به اینکه مبنای انتخاب واحدهای صنعتی اقدامات خوب آن‌ها و گام‌های موثرشان در راستای حفاظت از محیط زیست، مدیریت سبز، ایجاد فضای سبز گسترده، مدیریت پساب‌ها و پسماندها و آنلاین کردن سیستم‌های پایش بوده است ابراز امیدواری کرد که دیگر واحدهای صنعتی که برخی از آن‌ها به لحاظ زیست‌محیطی مشکلاتی دارند از این واحدها الگو بگیرند و از تجربیات موفق آن‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه محیط زیست بهترین فرصت است تا خود سازمان حفاظت از محیط زیست هم نشان بدهد در راستای حفاظت از محیط زیست چه اقداماتی کرده است گفت: در این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای مختلفی برگزار می‌شود که همراه با دیدار مدیران و صنایع می‌تواند به بالا بردن دانش زیست محیطی واحدهای صنعتی به ویژه بخش HSE این واحدها بسیار کمک کند.

پایان پیام

کد خبر : 14130 ساعت خبر : 3:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14130
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات