فرهنگ لغات فضای مجازی را مطالعه کنید تا با این فضا بیشتر آشنا شوید
پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفریخواه: فضایی که افراد در اینترنت با عضویت در آنها قرار است لحظات خوبی داشته باشند اما در عمل با استفاده از عناوینی مثل «برات متأسفم» و «بیین با کیا شدیم ۸۵ میلیون» و «اون گلدون پشتیها رو از کجا خریدی» درباره هم نظر میدهند.
فرهنگ لغات فضای مجازی
فضای مجازی آرمانی:
سایت یا پلتفرم شبکه مجازیاست که سلبریتیها کنترل آن را در دست نداشتهباشند و برای اتحاد افراد جامعه با وجود تکثر آرا از آنها استفاده شود اما در فضای مجازی رایج مافیای سلبریتیها مانع از این اتحاد میشود.
در فضای مجازی آرمانی گیاهخوار و گوشتخوار در کنار هم با آرامش زندگی میکنند و هر روز به تیر نابودی همدیگر «کانکت» نمیشوند.
طبقهبندی افراد در فضای مجازی: لاکچریها درصد کمی از فضای مجازی را به خود اختصاص میدهند اما بیشترین تأثیر را بر سبک زندگی افراد دارند.
آنها همهچیز را با واحد رسمی پول کشور خودمان و کشورهای جهان اول میسنجند.
آنها فکر میکنند خرید کردن؛ غذا خوردن؛ دعوا کردنشان برای مردم الهامبخش است برای همین دائم در حال نمایش عمومی سادهترین کارها هستند.
معمولیها:
معمولیها به دو دسته عصبانی و دنبالهرو تقسیم میشوند.
معمولیهای عصبانی از شما با انواع و اقسام فحشها پای کامنتها استقبال میکنند.
معمولیهای دنبالهرو در هر حالتی شما را میستایند اما بنا بر بررسیهای میدان دسته دوم قابلیت بیشتری نسبت به پیوستن به دسته اول دارند.
دسته اول بعد از تجویز پزشک مبنی بر عصبانی نشدن و نداشتن استرس بالاخره یک روز فضای مجازی را ترک میکنند.
سلبریتیها و پابلیک فیگورها و اینفلوئنسرها:
اینها همان افراد مشهوری هستند که در نهایت معمولیها به این نتیجه میرسند که «خودمون آدموشون کردیم».
سلبریتیها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را تبلیغ میکنند؛ آنهای رسانههای شخصی پربازده هستند.
بزرگترین ضعف آنها عدم پذیرش اشتباهات فردیشان وبلک کردن نظرات متنقدین است که در نهایت منجر به ریزش فالوئر میشود.
سلبریتیها معتقدند درباره همهچیز از سوختن کلیسای نتردام تا معماری دوره هخامنشیان و ظهور و بروز قبایل جدید در شاخ آفریقا تا حراج کریستی و جمعه سیاه تا استیک فیله فلان رستوران باید اظهارنظر کنند وگرنه امتیاز این مرحله را از دست میدهند.
در پایان پیشنهاد میکنیم این ویدیوی مرتبط با تبلیغات عجیب و غریب در فضای مجازی را تماشا کنید.
پایان پیام