جشن سربازی و جشن طلاق و سایر جشن‌های جذاب و بانمک معاصر ما ایرانی‌ها

جشن سربازی و جشن طلاق و سایر جشن‌های جذاب و بانمک معاصر ما ایرانی‌ها

جشن سربازی

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: این جشن برای کچل کردن سر سرباز مورد نظر ترجیحاً به‌وسیله نامزدش به‌کار می‌رود. تم آن تم تازه امتحان شده‌ای است برای همین پیچیدگی‌های زیادی در فرم و اجرا دارد. استایل دست گرفتن موزر مشابه با استایل رقص چاقو و با مقادیر زیادی اشک و آه است. می‌توانید این عبارت را در گوگل جستجو کنید تا فضای کلی کار دستتان بیاید. سرباز مورد نظر در بیشتر موارد بعد از گذراندن دوران آموزشی صبح از خانه خارج و ظهر به خانه خود برمی‌گردد.

جشن فرمالیته عروسی

در این جشن عروس و داماد یک روز را مانور عروسی می‌روند؛ عگس می‌گیرند تا از حجم کارهای روز عروسی کم بشود. اگرچه گرفتن عروسی همان یکبار هم برای عده زیادی از مردم کار سختی است؛ اما این جشن با همه قوا در حال نفوذ به اقشار متوسط روبه بالای جامعه است. در این سبک ازدواج بستگان عروس و داماد دوبار فرصت ایراد گرفتن از شام عروسی را دارند و از این نظر یک فرصت ایده‌آل است.

جشن جهیزیه بران

این جشن تاریخچه خوبی دارد ولی متاسفانه عده‌ای در حال تخریب آن هستند. توالت‌های دیزاین شده با روبان و تور؛ کله‌پاچه با ابرو هاشورشده و مژه کاشت و ناخن‌های پدیکورشده پاچه می‌تواند یکی از محتواهای اصلی فیلم‌های ژانر وحشتی باشد که ما در مراسم جهیزیه بران به نیت درآوردن چشم فامیل از آن استفاده می‌کنیم. در این سبک جهیزیه بران و چیدمان تا شما بخواهید تور و گل و روبان دمپایی‌های عروس و داماد را باز کنید احتمالاً کار از کار گذشته است (بعد مامان بیچاره من یه پارچه منجوق‌دوزی گذاشت تو جهیزیه‌ام؛ من آخرش هم دقیقه نود اون پارچه رو معدوم کردم)

جشن طلاق

خبر بد اینکه بعد از این همه بریز و بپاش؛ از هم جدا می‌شویم چون حوصله نداریم. در واقع چیزی که یاد نگرفتیم رشد کردن در کنار همدیگر است. جشن طلاق به سرعت در جامعه رواج پیدا کرده. خبر بدتر اینکه همان‌کسانی که در جشن ازدواج شما رقص پایکوبی می‌کردند حالا در جشن طلاقتان همان کارها را می‌کنند.

در طول نوشتن این مطلب چیزی در پس ذهنم می‌گفت به تو ربطی نداره… به زور ساکتش کردم. شاید ریخت‌پاش‌های شما به من ربطی نداشته‌باشد اما این ساده‌ترین جواب به این سوال است که چرا این قدر مصرف‌گرا شده‌ایم؟!

پایان پیام

کد خبر : 115532 ساعت خبر : 3:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115532
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات