کیت پرسپولیس در فصل جدید و بررسی چند نظریه

کیت پرسپولیس در فصل جدید و بررسی چند نظریه

بعد از رونمایی متفاوت کیت تیم پرسپولیس، نظرات مختلفی از سوی هواداران تیم، هوادارنماهای تیم و به کل کسانی که فضای مجازی را رصد می‌کنند، ابراز شد.

به گزارش گلونی این رونمایی آنقدر متفاوت بود که باعث شد با انواع نگاه به مسائل و عقاید افراد آشنا شویم و نتوانیم نظر مشخصی در این خصوص داشته باشیم.

از این رو به بررسی نظرات گروه‌های مختلف می‌پردازیم.

کیت پرسپولیس در فصل جدید

گروهی معتقدند، نبود بازیکنان مطرح از جمله کاپیتان تیم در ویدیوی رونمایی، خیلی موضوع مهمی نیست و باید به بازیکنان جوان‌تر میدان داد تا هواداران بدانند آنها هم جزو تیم هستند.

هر چند که بعضی از افراد داخل ویدیو اصلا بازیکن نبودند، ولی این چیزی از ارزش‌های جوان‌گرایی ایده‌پرداز کم نمی‌کند.

گروهی دیگر خرده گرفته‌اند که لوگوی پرسپولیس در تصویر طراحی شده، وسط قرار گرفته اما در ویدیو، سمت راست پیراهن است و یا اینکه چرا یکی از افراد، روی تیشرت پیراهن تیم را به تن می‌کند.

در مقابل این گروه، گروه دیگری قرار دارد که پاسخ می‌دهند، همین که لباس‌ها، لوگوی تیم را دارند خوب است و پوشیدن آن روی تیشرت نشان می‌دهد این کیت برای فصل گرما و سرما طراحی شده و امکانات آن را به نمایش می‌گذارد.

بعضی از افراد هم به کیفیت تصویری که از جشن قهرمانی در ویدیو پخش شد، ایراد گرفتند و از آنجایی که همیشه یک گروه پاسخ‌دهنده به انتقادات وجود دارد، آنها قیمت بسته‌های اینترنت را یادآوری کردند و متذکر شدند، همه در جریان قهرمانی هستند و نشان دادن تصویری از آن کافی است.

نماشای گلونی را دنبال کنید

یک سری از افراد همیشه در صحنه هم هستند که معتقدند با حمایت می‌توان همه چیز را حل و فصل کرد.

از طرفی می‌گویند این انتقادات کار کسانی است که می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند و ما با حمایت از بازیکنان و تگ کردن آنها زیر پست باشگاه باید همبستگی‌مان را نشان دهیم تا هیچکس نتواند اعتراضی کند.

در مقابل این گروه، افرادی جمله همیشگی‌ «چیش به ما می‌رسه» را تکرار می‌کنند و با همین یک جمله، خیال خودشان، هواداران راضی و ناراضی و مدیریت تیم را راحت کرده و به ادامه زندگی می‌پردازند.

به همین خاطر ما هم سعی می‌کنیم تمرکزمان را روی بازی‌های لیگ بگذاریم و امیدواریم مدیران مربوطه علاوه بر این کار، وقتی هم برای بخش رسانه‌ای بگذارند.

کیت فصل جدید پرسپولیس رونمایی شد

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 250466 ساعت خبر : 10:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=250466
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات