افتتاح یک واحد صنعتی تولید پوشاک در بروجرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، یک واحد صنعتی تولید پوشاک در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری رسید.

یک واحد تولید پوشاک و ملحفه پیش از ظهر امروز چهارشنبه همزمان با هفته دولت با حضور استاندار لرستان، امام جمعه شهرستان بروجرد، فرماندار بروجرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و … به بهره‌برداری رسید.

قدرت‌الله ولدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در حاشیه مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت: این واحد صنعتی تولید پوشاک با عنوان کارخانه «حیات گستر» بروجرد با سرمایه‌گذاری ۵۹۸ میلیون ریال همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

وی تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بروجرد را با راه‌اندازی این کارخانه ۲۰ مورد عنوان کرد و گفت: همچنین زمینه برای افزایش تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این کارخانه به ۵۰ فرصت نیز فراهم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان میزان تولید این کارخانه را تولید ۴۵ هزار و ۵۰۰ ست پوشاک و ملحفه طی سال برشمرد.

پایان پیام

در مورد پوشاک

آنچه بر تن می‌پوشند را پوشاک یا تن‌پوش یا لباس می‌گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند. وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند:آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب‌رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می‌کند. در پاره‌ای از موارد پوشاک محیط را از فردی که پوشاک را پوشیده حفاظت می‌کند (مانند پوشاک ضد عفونی شدهٔ محافظ در اتاق عمل و محیط‌های پزشکی).

کد خبر : 3972 ساعت خبر : 2:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3972
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات