این مقدار آزادی در جامعه جای تقدیر و تشکر دارد

این مقدار آزادی در جامعه جای تقدیر و تشکر دارد

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: مرور خبرها را در حالی آغاز می‌کنیم که پرسپولیس و بچه‌های والیبال دیشب و امروز آن قدر خوب فعل خواستن را صرف کردند که مایه مباهات ما شد. پرسپولیس بازی باخته را با یک یار کمتر، سه بر یک برد و تیم ملی والیبال هم بازی دو ست باخته را سه بر دو مقابل امریکا پیروز شد. یعنی اگر اختلاس‌‌گران پول ملت را میل نکنند و موسسات مالی پول ملت را حیف نکنند و این حیف و میل‌ها در مملکت تمام بشود در همه عرصه‌های ورزشی می‌توانیم در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم. متاسفانه اما جامعه ما اختلاس‌گرپرور است و پولی برای پیشرفت برایمان باقی نمی‌ماند.

خبر دوم این که نوزدهمین جشن خانه سینما دیشب در باشگاه فرهنگی ورزشی پیام برگزار شد و زنان هم توانستند در این جشن شرکت کنند و حتا جایزه هم بگیرند. واقعا این مقدار آزادی در جامعه جای تقدیر و تشکر دارد. از همه مسئولانی که شرایط حضور زنان سینماگر را در ورزشگاه فراهم کردند تشکر می‌کنیم. خدا شما را از بزرگی کم نکند.

این مقدار آزادی در جامعه جای تقدیر و تشکر دارد

خبر سوم درباره صادرات هندوانه است که شکرخدا رکوردش شکسته شد. ما ایرانی‌ها از بی‌آب‌ترین کشورهای دنیا هستیم اما هندوانه می‌کاریم و به قرار کیلویی ۶۰۰ تومان به اقصی‌ نقاط دنیا صادر می‌کنیم. لابد می‌گویید چقدر ما مهربانیم؟ این از مهربانی است یا از چیز دیگر؟

خبر چهار از دسته گل جدید دولت است. دولت امروز هفت استاندار جدید غیربومی منصوب کرد. یعنی استاندار لرستان از کهگیلیویه‌و‌بویراحمد انتخاب شد. استاندار قزوین اصالت لرستانی دارد، همتی که اهل ایلام است به هرمزگان رفت و احمدی دهلرانی نیز اکنون به سمت استاندار کهگیلیویه‌و‌بویراحمد منصوب شده است و نجفی گیلانی نیز به ساختمان استانداری البرز رفت.

واقعا از دولت و شخص آقای روحانی ممنونیم که این قدر به رای مردم احترام می‌گذارند. یعنی این تنوع در انتخاب استاندار باید سرلوحه همه کشورهای جهان قرار بگیرد. واقعا روحانی مچکریم. منتظر هستیم باز هم به رای مردم احترام بگذارید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53833 ساعت خبر : 2:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53833
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات