دانلود آهنگ سپیدار با صدای مانی رهنما+متن ترانه

پایگاه خبری گلونیقطعه «سپیدار» با صدای مانی رهنما منتشر شد. ترانه این اثر را سجاد ایران نژاد سروده است.

مشخصات اثر:

آهنگساز: مانی رهنما
ترانه: سجاد ایران نژاد
تنظیم: فرزین قره گوزلویان

متن ترانه

ته چشمات یه جایی بود که آدم قلبشو می‌باخت

سکوتت بی‌تفاوت بود و چشمات کارمو می‌ساخت

ته چشمات یه چیزی بود شبیه حس تنهایی

گناه و جرم من اینه تو بی اندازه زیبایی

ترکت کنم بگیره گریه‌ت کز کنی کنار دیوار

بشکنی اما نترسی از سقوط یک سپیدار

ترکت کنم بگیره گریه‌ت کز کنی کنار دیوار

بشکنی اما نترسی از سقوط یک سپیدار

تماشا کن منو حالا نگو من رو نمی‌شناسی

به من لبخند نزن بی رحم برو خودخواه احساسی

واسه جبران تنهاییت می‌خوام تنهای تنها شم

تو هم دستامو خالی کن بذار از گریه دریا شم

ترکت کنم بگیره گریه‌ت  کز کنی کنار دیوار

بشکنی اما نترسی از سقوط یک سپیدار

 

برای دانلود این آهنگ بر روی این لینک کلیک کنید.

درباره مانی رهنما

مانی رهنما در تیر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی در نارمک تهران به دنیا آمد. او از کودکی به صوت و آواز علاقه‌مند بود و از ۱۴ سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود. در مهر ماه سال ۱۳۷۱ به نزد بابک بیات رفت و از همان‌جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد. در طی ۶ سال کار با بابک بیات، اصول خوانندگی را فرا گرفت و سبک صدای خود را نیز پیدا کرد که در سال ۱۳۷۶ و در فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی این سبک را اجرا نمود. با شعری از ایرج جنتی عطایی. در سال ۱۳۷۷ و در اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد.

در سال ۱۳۷۷ آلبوم «مرسدس» و در سال ۱۳۷۸ آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر نمود که آهنگ پرنده از آهنگهای شناخته شده این مجموعه است. در سال ۱۳۷۹ در آلبوم «بغض» دو قطعه را اجرا کرد. آلبومی که به یاد واروژان بود و آهنگسازی تمام قطعاتش از داریوش تقی‌پور بود و حمید خندان، محمدرضا صادقی و قاسم افشار دیگر خواننده‌های این آلبوم بودند.

در سال ۱۳۸۰ آلبوم «آخرین غزل» به آهنگسازی داریوش تقی‌پور را منتشر ساخت. مانی رهنما در سال ۱۳۸۹ آلبوم « کجا به خنده می‌رسیم؟» را منتشر کرد. آلبومی پیانویی، با آهنگسازی خودش و تنظیم و نوازندگی آندره آرزومانیان با ترانه‌هایی از بابک. «کجا به خنده می‌رسیم» با صدای مانی رهنما و آلبوم «برف» با صدای فرهاد مهراد تنها آلبوم‌های پاپ ایرانی هستند که به صورت پیانویی به انتشار رسیده‌اند.

آلبوم «من و تو» دیگر آلبوم مانی رهنما است که در سال ۱۳۹۱ به انتشار رسید. این آلبوم دارای ۸ قطعه است. آهنگساز تمام آهنگها خودش بوده و تمام تنظیم‌ها نیز از نیکان است و نیکان دو قطعه را نیز در این آلبوم آهنگسازی کرده است. ۴ ترانه از این مجموعه سروده بابک صحرایی و دیگر ترانه‌ها از زهرا عاملی و … است.

پایان پیام

کد خبر : 83411 ساعت خبر : 6:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=83411
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات