مهسا آقادادی و یک شروع محتاطانه در خندوانه

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: مهسا آقادادی را از اینستاگرام دنبال می‌کردم. طنز شسته و رفته‌ای دارد. سرراست است و کنایه‌ها و ایهام‌های بکری هم دارد. از همان روز اول سفت و سخت روی اجرا درباره خودش با سبک خاطره‌نویسی ایستاد و به مرور زمان دنبال‌کننده‌هایش در فضای مجازی بالارفت.

استندآپ کمدی مهسا آقادادی در خندوانه

درخشش در استندتاپ

در استیج‌های مختلفی شرکت کرده و از آنهایی است که لهجه اش را سوار بر استندآپش می‌کند و بهترین نتیجه را می‌گیرد. در استندتاپ که یک برنامه طنز و اجرای استندآپ در شبکه اینترنتی لنز بود به خوبی خودش را نشان داد و حالا دنبال کشف خودش استیج خندوانه برنامه پر مخاطب شبکه نسیم است.

نقاط قوت اجرای آقادادی

از نقاط قوت اجرای مهسا آقادادی می‌توان به انرژی بالا و قدرت انتقال مفاهیم اشاره کرد. هرچند که از کاراکترش خیلی راضی نبود. کاراکتری که با اصرار آقای آئیش تغییراتی در آن به وجود آورده بود، آنقدر از مهسا آقادادی فاصله داشت که اعتراضش را علناً برزبان آورد.

سکوی بزرگ خندوانه

خندوانه سکوی پرتاب بزرگی برای استعدادهای استندآپ است اما آنچه اهمیت بیشتری دارد بسط نگاه‌های انتقادی و اجراهایی با تم جامعه شناسی و روانشناسی در برنامه است اما ظاهراً شرکت کننده‌ها به حاشیه امن خاطره‌خوانی راغب‌تر هستند.

فرمول خنداندن

برای خنده گرفتن از مخاطب باید روی زبان بدن و سرعت انتقال مفاهیم، جای‌شوخی‌ها، ابزاری به عنوان موتیف و امضای فردی و ارتباط با کاراکتر حساسیت ویژه‌ای داشت. مخاطب فهیم برنامه‌ها با اینکه توقع سرگرمی از آنها را دارد اما به شدت به تم انتقادی اجراها معتقد است. خندوانه با پررنگ کردن این تم در اجرای برنامه‌ها می‌تواند هیجان تازه ای به برنامه بدهد.

برای خواندن دیگر نقدها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 95949 ساعت خبر : 11:52 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95949
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات