استندآپ ایمان خرمی‌ زاده با طعم شوخی جنسی

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: ایمان خرمی زاده شروع متوسط، میانه قابل‌قبول و پایان ضعیفی داشت. مولفه‌های طنز تا حد قابل قبولی روی هم چفت و بست شده‌بودند اما با یک اجرای تمام‌کننده فاصله زیادی داشت.

شوخی‌ها می‌توانستند راحت‌تر اجرا شوند. شاید استرس قرار دادن برخی شوخی‌های جنسی لابلای شوخی‌ها کمی روی سبک اجرایش تٲثیر گذاشته بود.

استندآپ کمدی ایمان خرمی‌ زاده

ناهماهنگی در ریتم

ایمان خرمی‌ زاده پاسکاری با مخاطب، بداهه‌ و اشاره‌های کنایه آمیز قابل‌قبولی داشت اما جنس اجرا با تم و موضوع آن فاصله داشت و شوخی‌ها یک پیک جلوتر از جنس اجرا بود و این ناهماهنگی اگرچه خیلی نمایان نبود اما گاهی اوقات مخاطب و مجری استندآپ را به دردسر می‌انداخت.

فراز و فرودهای نامحسوس

داستان استندآپ باید فراز و فرود داشته‌باشد. استفاده از حلقه‌های تکرار شونده بر روی یک بستر طنز می‌تواند کارساز باشد. بهم خوردن ریتم و جابه‌جایی شوخی‌ها می تواند ماهیت طنز یک استندآپ را به‌خطر بیندازد.

فیزیک مٷثر در اجرا

ایمان خرمی‌ زاده باید بیشتر از قبل روی تٲکیدات اشکان خطیبی تمرکز کند. میمیک صورت و فیزیک او می‌تواند در کشیدن بار طنز استندآپ کمک کند. او برای درخشش تنها به‌اندازه یک متن که آن را مال خودش کرده‌باشد، فاصله دارد.

شوخی‌های تمیز را انتخاب کنیم

وقتش رسیده که باور کنیم شوخی‌های خاص و عجیب قرار نیست نجات‌دهنده باشند. برای خنداندن به یک فرمول ساده‌تر هم می‌شود بسنده کرد و اولین عنصر برای رسیدن به آن محتوای مناسب است و بعدها باید لحن و لهجه و امضای شخصی را هم در خدمت متن درآورد تا برآیند آنها تماشاگر باهوش را راضی نگه‌دارد.

پایان پیام

کد خبر : 96493 ساعت خبر : 1:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96493
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات