اعطای قبر رایگان به خبرنگاران

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: شهرداری قزوین از اهدای قبر رایگان به خبرنگاران در قطعه هنرمندان بهشت فاطمه (س) قزوین خبر داد.

ضمن تشکر از شهرداری قزوین، پیشنهاد می‌کنیم بقیه شهرداری‌ها هم این طرح رو در شهرهاشون اجرا کنن. چون شهردار قزوین نشسته با خودش حساب و کتاب کرده دیده ما خبرنگاران نه بیمه داریم نه حقوق، بعد گفته پس چرا اینها نمی‌میرن، بعد هم به این نتیجه رسیده که لابد قبر ندارن و روشون نمی‌شه بمیرن و این طرح رو اجرا کرده.

طرحی برای همه شهرها

البته برای خبرنگاران شهرهای مختلف این امکانات باید کمی تغییر کنه، مثلاً خبرنگاران کلان‌شهرها رو باید اول با تیر بزنین بعد بهشون قبر رایگان بدین، چون اینها دیگه با عقب‌افتادن قسط خونه و ماشین و نداشتن طرح ترافیک نمی‌میرن، اینها در برابر آلودگی هوا و پارازیت و مواد غذایی و دارونماها هم مصون هستن، تنها راهش اینه که با گلوله بزنینشون وگرنه با زبون خوش خودشون نمی‌رن تو قبر بخوابن!

استقبال مردمی

در راستای استقبال از این طرح‌های نمادین و خلاقانه شهرداری قزوین، جمعی از خبرنگاران به سمت قزوین رفتن تا شرایط اقلیمی و کاری اونجا رو بررسی کنن و شهرداری قزوین وقتی حجم استقبال خبرنگاران رو دید، قرار شد به ۲۰۰ نفر اولی که زودتر گیم‌اور شدن این قبرهای رایگان رو اهدا کنه.

خبرنگاران مراقب باشند

در همین راستا، شرایط پذیرش مهاجر به قزوین تغییر کرد و خبرنگاران باید معادل بیست هزار یورو به قزوین وارد کنن تا شرایط مهاجرتشون بررسی بشن. به‌دنبال این خبر، خبرنگارها برگشتن به شهرهاشون تا با تکنیک “آقا جوونی کردیم” برگردن به سرکارشون.

مشکل تحریریه‌های بد مسیر

۴۰ درصد اونها وقتی به تحریریه رسیدن دیدن اونجا رو کوبیدن و سفره خونه سنتی زدن، ۲۰ درصدشون چون پولشون تموم شد از ترمینال نتونستن خارج بشن و تصمیم گرفتن با هیچهایک خودشون رو به تحریریه برسونن ولی هیچ کسی محض رضای خدا به دل تحریریه های بدمسیر وسط طرح ترافیک نمی‌زنه.

تحریریه هست، ولی کم است

۳۰ درصدشون هم وقتی به تحریریه رسیدن دیدن ۵۰ تا نیروی تازه‌نفس که سودای شهرت دارن و تا مدت ده سال می‌تونن بدون حقوق و با تکنیک فوتوسنتز سر کنن، جاشون رو گرفتن. اون ده درصد باقی‌مونده هم برگشتن به قزوین تا جز اون دویست نفر اولی باشن که گیم‌اور می‌شن و برنده یک قطعه قبر رایگان در قطعه هنرمندان می‌شن!

پایان پیام

کد خبر : 98457 ساعت خبر : 11:51 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98457
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات