خروش دوباره رودخانه کشکان

خروش دوباره رودخانه کشکان

مروری بر خبرهای روز استان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:

روزنامه امروز را با یک خبر محیط زیستی آغاز می‌کنم. همیشه این خبرهای محیط زیستی طرفدارهای زیادی دارند مخصوصا که خوب هم باشند. امروز تسنیم نوشت رودخانه خشک‌شده «کشکان» در استان لرستان در پی بارش‌های اخیر دوباره خروشان شد. نورالدین درمنان اظهار داشت: خروشان بودن رودخانه کشکان اهمیت زیادی برای روستاهای اطراف دارد به‌طوری‌که می‌توان گفت ادامه حیات خیلی از روستاها و به‌ویژه روستاهای حاشیه این رودخانه به آب این رودخانه بستگی دارد چراکه معیشت مردم این منطقه از راه کشاورزی تأمین می‌شود.

طی خبری از مهر حشمت الله شمس خرم‌آبادی عصر پنجشنبه در جلسه طرح مشارکت مردمی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در روستاها اظهار داشت: از هزار و ۵۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار لرستان هزار و ۲۰۰ روستا از طریق تسهیلات بند «واو» قابلیت گازرسانی از طریق خط لوله را دارند و سایر روستاها از روش های جایگزین گازکشی می‌شوند.

در مراسمی ظهر امروز با حضور معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و فرماندار پلدختر رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر معرفی شد. کامیاب تیموری معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در این مراسم با بیان اینکه ورزش تامین کننده سلامتی و نشاط جامعه است اظهار داشت: استعداد و ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان پلدختر وجود دارد که باید متولیان امر از این استعداد و سرمایه‌ها برای فرهنگ سازی ورزش بهره ببرند.

خروش دوباره رودخانه کشکان

فارس نوشت مهدی نیک‌آبادی عصر امروز در شورای مناسب‌سازی شهرستان دورود با اشاره به اقدامات شهرداری دورود در بخش مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها، اظهار کرد: کار بهسازی و نوسازی پیاده‌روها در پارک‌های سطح شهر دورود آغاز شده و تاکنون در برخی از پارک‌های اصلی شهر مثل پارک دانشجو این کار صورت گرفته است. طرح بهسازی پیاده‌روهای شهر دورود در راستای مناسب‌سازی جامعه برای معلولان و سالمندان اجرا شد.

همچنین مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه طرح مشارکت مردمی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در روستاهای لرستان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور در خرم‌آباد تشکیل شد، اظهار داشت: استان لرستان دارای منابع کم نظیری از قبیل ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار جنگل مرتع است.

تسنیم امروز خبری از فرماندار ویژه بروجرد داشت. وی از راه‌اندازی اورژانس پیشرفته در شهرستان بروجرد خبرداد و اظهار داشت: این اورژانس که با همت مجمع خیرین سلامت بروجرد به شهروندان بروجردی هدیه داده می‌شود از امکانات و تجهیزات روز دنیا پشتیبانی کرده و تا یک ماه آینده به سیستم درمانی بروجرد افزوده می‌شود.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 8079 ساعت خبر : 8:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8079
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات