رحمتی نفت را شکست داد

رویدادهای ورزشی ۴ آذر را در پایگاه خبری گلونی می‌خوانید:

– هندبال ایران در یک قدمی المپیک

به گزارش فارس، تیم ملی هندبال ایران با هدایت عرفان اسماعیلاگیچ از ساعت ۱۶:۳۰ امروز چهارشنبه، چهارم آذرماه در ششمین دیدار خود و در مرحله نیمه‌هایی رقابت‌های انتخابی المپیک برابر بحرین قرار گرفت. ملی‌پوشان هندبال ایران در این مسابقه با نتیجه ۳۵ بر ۳۰ برابر بحرین با هدایت بروت ماچک، سرمربی سابق تیم ملی ایران پیروز شدند تا به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کنند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه سعید حیدری‌راد، دروازه‌بان ایران بارها با واکنش‌های کم‌نظیر خود مانع گلزنی بازیکنان بحرین شد و در طرف مقابل ملی‌پوشان ایران به خوبی از حملات خود استفاده کردند. شاگردان عرفان در دیدار نهایی باید به مصاف برنده بازی‌ کره‌جنوبی و قطر بروند که تیم پیروز دیدار پایانی به صورت مستقیم راهی رقابت‌های المپیک خواهد شد. مسابقه پایانی روز جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

۱۳۹۴۰۹۰۲۰۰۰۳۱۹_PhotoA

– شکست دختران فوتسالیست در گام نخست

تیم ملی فوتسال بانوان در اولین بازی خود در تورنمنت جهانی گواتمالا برابر پرتغال شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت جهانی فوتسال از ساعت ۳ بامداد چهارشنبه به مصاف پرتغال تیم دوم جهان رفت و با نتیجه ۳ بر یک برابر این حریف قدرتمند شکست خورد.

ملی پوشان ایران در این مسابقه‌ها با ترکیب نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، نغمه مرادی، سپیده زرین راد، نیلوفر اردلانی ،سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور،فاطمه اعتدادی، اعظم آخوندی، سارا شیربیگی و فهمیه زارعی به میدان رفتند. گزارش تصویری را ببینید.

کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توسط زهرا نعمتی سی و هفتمین رویداد برتر سال ۲۰۱۵ معرفی شد

به انتخاب کمیته بین المللی پارالمپیک، کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توسط زهرا نعمتی به عنوان سی و هفتمین رویداد برتر سال ۲۰۱۵ معرفی شد.

به گزارش مهر به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، کمیته بین المللی پارالمپیک به سنت هر سال اقدام به معرفی ۵۰ رویداد برتر ورزشی سال کرده است.

این رویداها از ۱۲ نوامبر ۲۰۱۵ مورد رصد قرار گرفته اند و تا پایان روز ۳۱ دسامبر همین سال بررسی می شوند و وب سایت رسمی IPC به صورت روزشمار این ۵۰ رویداد برتر را بر اساس تاریخ وقوع معرفی می کند. کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو توسط زهرا نعمتی، بانوی کماندار تیم ملی جانبازان و معلولان به عنوان سی و هفتمین رویداد برتر سال ۲۰۱۵ معرفی شده است.

– رحمتی استقلال را به نیمه نهایی جام حذفی رساند

تیم های فوتبال نفت و استقلال تهران عصر امروز (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور با قضاوت شاهین حاج بابایی و در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت های قانونی و اضافه به تساوی یک بر یک رسید اما آبی پوشان در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شده و در مجموع به پیروزی ۶ بر ۵ رسیدند.
نفت تهران که در این فصل نسبت به سال های گذشته شرایط چندان خوبی ندارد در دیدار امروز مدافعان اصلی خود یعنی سیدجلال حسینی و دوس سانتوس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. برای استقلال در ضربات پنالتی، پروپیچ، میثم مجیدی، هرائر مگوییان، فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری گلزنی کرده اما امید ابراهیمی و روزبه چشمی ضربات خود را از دست دادند.
برای نفت، مهدی شیری، محمد دانشگر، عباس بوعذار و پیام صادقیان در ضربان پنالتی موفق عمل کردند. ضربات وحید بوحمدان، ارسلان مطهری و سعید لطفی نیز از سوی رحمتی با مهارت دیدنی دفع شد. گزارش تصویری را ببینید.

– منصوریان: خدا را شکر که صالح را در تونل ندیدم

نود نوشت: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خیلی از مجید صالح عصبانی است. سرمربی نفت با اشاره به حرکات مجید صالح گفت: برای مجید صالح متاسفم. ما چیزی را از دست ندادیم. آقای صالح! اگر شما یکی دو سال است به استقلال آمده‌اید من ۱۵ سال در این تیم بوده‌ام و هیچ گاه بی‌احترامی نمی‌کنم. آقای صالح می‌آید و مشت را حواله می‌دهد به ما. بعد هم در تونل حرف زشت می‌زند و فرار می‌کند. جدای از این مسائل آقای صالح پیش از بازی به سراغ علیرضا بیرانوند می‌رود و به او می‌گوید منصوریان می‌خواهد تو را خراب کند. مگر فوتبال خاله زنک است؟ می گوید می خواهم خراب کنم تا به تیم مل نرود. خدا را شکر می‌کنم که آقای صالح را در تونل ندیدم زیرا اعصابم خیلی خراب بود و ممکن بود اتفاق های بدتری بیفتد. متن کامل صحبت‌های منصوریان را اینجا بخوانید.



پایان پیام

گزارش‌گر: محمد پورخداداد

 

کد خبر : 9003 ساعت خبر : 11:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=9003
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات