اطلاعات ۲۵هزار کتاب چاپ اولی در سالن کارنامه نشر

اطلاعات کامل ۲۵ هزار کتاب منتشر شده چاپ اولی سال ۱۳۹۴ کارنامه نشر ایران در بخش کمیته فعالیت‌‌های فرهنگی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نمایش درآمده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی‌اکبر کلباسی مسوول غرفه کارنامه نشر ۹۴ با بیان این مطلب افزود: در غرفه کارنامه نشر ایران، اطلاعات شناسنامه‌ای ۲۵ هزار و ۴۹۰ عنوان کتاب که در سال ۹۴ چاپ اولی بودند، در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شعار امسال کارنامه نشر «آنچه همه ناشران دارند ما یکجا داریم»، است، افزود: هدف اصلی حضور کارنامه نشر ایران در نمایشگاه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دسترس قرار دادن کتاب‌‌های چاپ اول سال ۹۴ برای دانشجویان، محققان، کتابداران، پژوهشگران و تمام بازدیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه کارنامه نشر ایران متفاوت‌تر از سال‌‌های گذشته در بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد، گفت: یکی از ویژگی‌‌هایی که کارنامه نشر ایران در نمایشگاه کتاب امسال، فضاسازی مطلوب برای بازدیدکنندگان است. امکاناتی همچون قرار دادن صندلی برای نشستن و مطالعه در محیطی آرام و حضور ده کارشناس راهنما برای راهنمایی بازدیدکنندگان فراهم شده است.

کلباسی در ادامه افزود: امسال طبقه‌بندی کتاب‌‌ها در قفسه بر اساس رده‌بندی خاصی صورت گرفته که بازدیدکنندگان علاوه بر دیدن کتاب‌‌های مختلف، موضوع مورد نظرشان بر اساس رده‌بندی موضوعی کتاب جست‌وجو کرده و برای خرید کتاب به نشر مربوطه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال کارنامه نشر ایران با همکاری اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان به عنوان زیر مجموعه کمیته فعالیت‌‌های فرهنگی در نمایشگاه کتاب فعالیت می‌‌کند، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌‌های کارنامه نشر ایران این است که با همکاری اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به عنوان یکی از زیر مجموعه‌‌های کمیته فعالیت‌‌های فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال فعالیت می‌‌کند. خانه کتاب هم با همکاری مناسب اطلاعات کتاب‌‌ها را در فضای مجازی در اختیار کارنامه نشر ایران قرار داده است تا بازدیدکنندگان به آسانی نویسنده و مولف و کتاب موردنظر خود را در کمیته زمان ممکن جست‌وجو کنند.

کارنامه نشر ایران در بخش کمیته فعالیت‌‌های فرهنگی درضلع غربی نماد کتاب برپاست.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 18278 ساعت خبر : 2:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18278
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات