برانکو و کی‌روش مغول‌ها را رو سفید کردند

پایگاه خبرگزاری گلونی – خبرهای امروز را با یک تشکر آغاز می‌کنم. بعد از حادثه در شهران و آن آتش ۵۰ متری همه چیز منطقه قطع شد الا فیلترینگ. تشکر می‌کنم از فیلترینگ که در بحران و آتش هم کاربران را به سمت پیوندها هدایت می‌کند.

خبرهای امروز را با تاسف از ریزگردها آغاز می‌کنم. ریزگردهایی که جنوب و غرب کشور را بلعیده‌اند. بلایی که از سال ۸۸ آغاز شد و همچنان ادامه دارد. بلایی که فعلا با ما هست و کلید روحانی هم به قفلش نمی‌خورد؛ چون یک ساله نیامده که یک ساله برود.

اما سر خط خبرها

*هشدار نسبت به افزایش طلاق و فرار دختران

به نظرم سطح هشدار طلاق و فرار یکسان نیست. طلاق همیشه بوده و به هر حال خواهد بود اما خواهرم چرا فرار؟ فرار از چه؟ به کجا؟

۹۰*  درصد گوشی‌های تلفن همراه، قاچاق است

شما یک کشور دیگر را به من نشان بدهید که در آن با افتخار و این طوری از قاچاق کالا حرف بزنند. یعنی طوری حرف می‌زنند که انگار باید همه تلاش کنیم آن ده درصد را هم پر کنیم.

*جولان لیموی قاچاق در قطب کشاورزی هرمزگان

قاچاق در بقیه دنیا این طوری است که جنس قاچاق در جایی که آن جنس وجود ندارد بیشتر است. در ایران اما برعکس است. مثلا سیر چینی و چای هندی و برنج پاکستانی در شمال کشور بیشتر است تا در لرستان مثلا.

*مجری برگزاری یک جشنواره در کاخ سعدآباد، به جای اجرای تعهدات خود، اقدام به سرو افطار در این مجموعه تاریخی کرده است.

خیلی هم خوب. ۹۰هزار تومان پول می‌‌دهید و در محل شاه سابق و حکومت ستم‌شاهی افطار می‌کنید و سلفی می‌گیرید. بد است؟ به نظرم اگر ترویج سلطنت‌طلبی نمی‌شود خیلی خوب است. بالاخره این کاخ‌‌ها هم از پول مردم درست شده‌‌اند و بد نیست مردم هم گاهی از آن‌ها استفاده‌ای کنند.

*شگردهای معمول زمین‌خواران همچون کاشت درخت، جعل سند و حتی ساخت امامزاده (!) ظاهرا با همدستی برخی مسوولان متخلف به سرانجام می‌رسد.

اجازه بدهید با سکوتی معنادار از این خبر بگذریم. خواهش می‌کنم اجازه بدهید. ممنونم که اجازه دادید.

 *برانکو: کی‌روش وارد بازی خطرناکی شده است

هر دو این عزیزان تا قبل این که به ایران بیایند این طوری نبودند. اما حالا دعوایشان ما را به یاد دعوای مربیان خودمان می‌اندازد. یعنی واقعا برانکو و کی‌روش طوری در لیگ‌ برتر و حواشی فوتبال ایران هضم شده‌اند که مغول در فرهنگ ایرانی هضم نشد.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

رضا ساکی – خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

کد خبر : 20479 ساعت خبر : 1:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20479
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات