کامیون‌های متعفن حمل زباله خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، چند وقتی‌ است ساکنین خرم‌آباد به‌جز گرما و ریزگردها مهمان ناخوانده دیگری دارند. بوی نامطبوع سطل‌های زباله خیابان‌های شهر کم بود، حالا بوی متعفن کامیون‌های حامل زباله نیز به آن اضافه شده است.

کامیون‌های حمل زباله که چون راسوهای غول‌پیکر در شهر جولان می‌دهند و کلماتی چون الماس، برنا و رنگین را بر گُرده دارند. در حالی‌که نه جوانند و نه درخشنده چون الماس و نه رنگین‌اند. البته از حق نگذریم تیزی بوی  نامطبوعشان کمتر از تیزی الماس نیست.

این کامیون‌های حمل زباله باید در پایان روز شسته شوند تا چهره شهر را زشت نکنند. گویا با شروع فصل گرما پیمانکار شرکت متصدی کامیون‌های جمع‌آوری زباله شهری خرم‌آباد، به جمع صرفه‌جویان مصرف آب پیوسته و از شستشوی کامیون‌ها سر باز می‌زند.

کم‌کاری پیمانکار آنچنان مشهود است که  بوی متعفن این خودروها همسایگان پارکینگ استیجاری این خودروها را نیز کلافه کرده است.

کامیون‌ها و سطل‌های زباله خرم‌آباد همه سیاه، کثیف و خود موجب آلودگی شهر شده‌اند. شهروندان خرم‌آبادی در طول روز بارها با سطل‌های لبریز از زباله که پای آنها هم پر است از کیسه‌های دریده‌شده آشغال روبه‌رو می‌شوند.

تعجب اینجاست که بازهم با استخدام این همه رفتگر تحصیل‌کرده و مهندس! باز هم فکری به حال این کامیون‌های کثیف و متعفن و سطل‌های زباله سیاه و آلوده نمی‌شود. مگر تمیز کردن آنها چقدر زمان و هزینه نیاز دارد؟ در شهرداری خرم‌آباد چیزی که به‌وفور وجود دارد ناظر و کارشناس است. سوال اینجاست که آیا نباید به کیفیت کار پیمانکاران رسیدگی کرد؟ شهرداری متاسفانه بعد از تعیین پیمانکار برای خدمات شهری دیگر نظارتی روی کار آنها ندارد. مانند پیمانکارانی که برای آبیاری درختکاری مدبه استخدام شدند و حالا به جز خاکی سوخته چیزی از آن همه نهال باقی نمانده است.

پایان پیام

گزارش‌گر: امین خیرآبادی

کد خبر : 21448 ساعت خبر : 0:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21448
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات