خرسندی وزیر کشور از برند گلونی

خرسندی وزیر کشور از برند گلونی

هفته فرهنگی لرستان در پایتخت واقع در بوستان گفت‌وگو با حضور چهره‌های برتر کشوری اعم از مسئولان، هنرمندان، ادیبان، اساتید و گروهای موسیقی و آئینی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلونی، در این همایش که نخستین روز شروع بود با حضور چهره‌هایی چون وزیر کشور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر علی جنتی، مهندس هوشنگ به ازون (استاندار لرستان) حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حنان، دکتر عیدی بیرانوند (شهردار لرستان)، لوریس چکناواریان (رهبر ارکستر سمفونیک) جواد بختیاری (استاد دکتر جواد بختیاری رییس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران) رضا فیاض (بازیگر سینما و تئاتر)، عظت‌الله مهرآوران (بازیگر) محمود عزیزی (بازیگر)، استاد علی‌اکبر شکارچی (نوازنده برجسته کمانچه در کشور) و … در این همایش حضور داشتند.

خرسندی وزیر کشور از برند گلونی

پس از پایان همایش فرهنگی-هنری از ساعت ۱۸ الی ۳۰/۲۰ در بوستان گفت‌وگو وزیر کشور با حضور استاندار لرستان و دیگر مسئولان استان به بازدید و افتتاح ۷۰ غرفه‌ها همت نهادند.

در این میان پس از افتتاح غرفه‌ها وزیر کشور از غرفه برند گلونی به همراه مهندس هوشنگ بازوند بازدید کردند.

وی در ارتباط سربند ۳۰۰۰ ساله قوم لر افزود: این پوشش نماد عظمت و غرور مردم اصیل لرستان می‌باشد.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه نیز از زیبایی و صلابت لباس و گلونی لرستان سخن به میان آورد و از اینکه این سربند کهن را به روز و برند دید ابراز خرسندی کردند.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: برخلاف همایش‌های فرهنگی استان‌های دیگر این همایش بسیار پربار و خاص و دور از تصور ما بود. انتظار حضور این همه جمعیت را نداشتیم، صلابت این نمایشگاه را باید در تلاش‌های یکایک دست اندر کاران استان لرستان جست. مجموعه داشته‌های استان لرستان را در نمایشگاه به خوبی قابل مشاهده بود. بدون شک عظم ملی برای برگزاری این نمایشگاه وجود داشته چون یکی از بدیع‌ترین نمایشگاه‌های استانی بوده که با این ابهت برگزار شده.

وزیر کشورگفت: باید برای این نمایشگاه تبلیغ کرد تا مردم پایتخت از داشته‌های استان لرستان مطلع شوند و به بازدید این نمایشگاه بی‌نظیر بیایند. ما به همت و تلاش بی‌بدیل استاندار لرستان شاهد اولین نمایشگاه وزین در کشور شدیم.

همچنین در پایان از ایده‌پرداز طرح نو و زیبای برند گلونی تشکر و به رسم یادبود در دفتر برند گلونی یادداشتی را به یادگار گذاشتند.

پایان پیام

گفت‌وگو: لردا طولابی

کد خبر : 23054 ساعت خبر : 6:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23054
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات