درگذشت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد

درگذشت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد

احمد نقدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد عصر روز دوشنبه در یک حادثه رانندگی در محور نورآباد – خرم‌آباد درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «احمد نقدیان» در یک سانحه دلخراش تصادف در محور نورآباد -کرمانشاه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم احمد نقدیان سوابق ریاست شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، الشتر و کار‌شناس امور فرهنگی و مسئول پایگاه انصار المهدی (عج) اداره کل را در ٢٢ سال سابقه کاری خود دارد.

مراسم تشییع و تدفین مرحوم «احمد نقدیان» متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، شهرستان پلدختر و شهرستان سلسله، از جمله مسئولیت های زنده یاد نقدیان در طول ۲۲ سال خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بود.

 

اخلاق نیکو، حسن انجام کار، مسئولیت پذیری و صداقت در گفتار و رفتار، از جمله صفات بارز مرحوم نقدیان بود تا جایی که هنرمندان و اقشار مختلف حاضر در مراسم، رئیس فقید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد را با چشمانی اشکبار بدرقه کردند.

 

آیت الله میرعمادی “نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد”، حبیب اله خجسته پور ” فرماندار خرم آباد و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری لرستان” و بسیاری از مسئولین شهرستان خرم آباد نیز در پیام های جداگانه ای، درگذشت این مدیر صادق و خادم را به خانواده ایشان و جامعه هنری استان تسلیت گفتند.

 

یحیی عیدی بیرانوند “شهردار خرم آباد” نیز در راس هیاتی، با حضور در مراسم، ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره احمد نقدیان را گرامی داشت.

گفتنی است، پیکر زنده یاد نقدیان، ظهر امروز، پس از وداع هنرمندان با او، در زادگاهش فیروزآباد آرام گرفت.

 

تحریریه پایگاه خبری خرم آباد فردا، درگذشت مرحوم احمد نقدیان را به خانواده وی و جامعه هنری استان لرستان تسلیت می گوید.

پایان پیام

کد خبر : 29000 ساعت خبر : 11:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=29000
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات