رکاب بزن اینجا گوگل نیست

رکاب بزن اینجا گوگل نیست

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یک شرکت آمریکایی یک دوچرخه ثابت را با میز تحریر ترکیب کرده، به‌این صورت که شما همزمان با انجام کارهای اداری می‌توانید دوچرخه بزنید. هر چقدر هم که کارهاتون بیشتر و سنگین تر بشه به نفعتونه، یعنی ممکنه تو کار پیشرفت نکنین اما مطمئن باشین تو دوچرخه‌سواری پیشرفت می‌کنین. البته مزایای دیگه‌ای هم این ترکیب جدید داره اول اینکه می‌تونین از انرژی جنبشی تون تو چت کردن در تلگرام برق بگیرین. دوم اینکه می‌تونی حین فیلم دیدن هم می‌تونین دوچرخه بزنین، این‌جوری تو صحنه‌های اکشن بیشتر لاغر می‌شین، یه جور بدلکاری هم حساب می‌شه.

رکاب بزن اینجا گوگل نیست

البته هنوز هم ساختن قرص ورزش با اختلاف زیاد در صدر همه اختراعات و ترکیبات بشریه، فایده این دوچرخه هم اینه که می‌تونی بعد مسافت کارهات رو اندازه بگیری، یعنی به ازای هر هشت ساعت کار کردن چقدر دوچرخه سواری می‌کنی، اگه اضافه‌کاری وایستی امیدی هست بهت که به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری راه پیدا کنی یانه؟ ظاهراً دستگاه‌های جدید موازی که باهاشون هم ورزش کنی هم به کارهات برسی تو راهند، لابد قراره با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم وارد شرکت‌ها و کارخونه‌ها بشه یا وارد مدارسی بشه که معلمانش روی لبه وزن ایده‌آل قرار دارند، یعنی طرف مثل وزن کشی کشتی تو روز استخدام سر وزن بوده و حالا به یه دسته بالاتر صعود کرده.

اگر از این دستگاه‌های همزمان استفاده می‌کنید حواستون باشه که اینجا گوگل نیست که همین‌جوری مرامی و واسه راندمان بالای کار و سلامت همزمان بتونین ازش استفاده کنین. در واقع هر دور یه‌ساعته دستگاه ۵۰۰۰ تومن از حقوقتون کم می‌کنه و کارمندان موظفند که بیشتر از ۱۲۰ تومن در ماه دستگاه بزنند و کارهای اداری رو هم همزمان انجام بدن و هر کارمندی که حین دستگاه زدن، بیکار بمونه ۱۲۰ تومن دیگه جریمه می‌شه. کارمندانی که همه حقوقشون رو جریمه می‌شن، از شرکت یا کارخونه اخراج می‌شن و از راهیابی به فینال مسابقات دوچرخه‌سواری و مراسم همزمان کارمند نمونه جا می‌مونن. حالا با خودتونه که انتخاب کنین چاق باشین یا نه؟!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 52692 ساعت خبر : 7:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52692
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات