شنا کردن مجری زن در ویلای شمال

یا به عنوان مثال مخاطب تیتر بزرگ و قرمزرنگی را در تصویر اول یک ویدیوی کوتاه می‌بیند که نوشته است: «فیلم لو رفته از شنای مجری زن صدا و سیما در ویلای شمال»

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به تازگی سبک جدیدی از جذب مخاطب در میان برخی سایت‌ها و پیج‌های اینترنتی مشاهده می‌شود. به عنوان مثال در این روش، مخاطب یک تیتر بزرگ و رنگی را مشاهده می‌کند که نوشته شده: «عکس جنجالی بازیگر زن معروف در حال صخره‌نوردی» و زمانی که مخاطب روی این تیتر کلیک می‌کند با عکس یکی از بازیگران زن مواجه می‌شود که اطراف دربند و درکه بالای یک تخته سنگ کوچک رفته و عکس گرفته است.

یا مثلاً یک پیج در شبکه‌های اجتماعی تیتر زده است: «تصاویر بازیکن فوتبال معروف در حال خوردن نوشیدنی جنجالی در یکی از کافه‌های شمال تهران» و زمانی که مخاطب بر روی این پست کلیک می‌کند، عکس دفاع چپ تیم خوشه طلایی ساوه را می‌بیند که در یک بستنی‌فروشی نشسته، یک نی داخل دهانش گذاشته و در حال خوردن آب‌زرشک است.

یا به عنوان مثال مخاطب تیتر بزرگ و قرمزرنگی را در تصویر اول یک ویدیوی کوتاه می‌بیند که نوشته است: «فیلم لو رفته از شنای مجری زن صدا و سیما در ویلای شمال» و زمانی که مخاطب له‌له زنان و با اشتیاق فراوان ویدیو را باز می‌کند، می‌بیند یکی از مجری‌های زن تلویزیون گرمکن ورزشی به تن کرده و در حیاط خانه‌شان شنای سوئدی می‌رود.

نکته‌ی جالب و البته تاسف‌بار این است که چنین مطالبی در فضای وب صدها هزار بار توسط مخاطبان مشاهده می‌شود و دست به دست می‌گردد، در حالی که یک مطلب کوتاه علمی یا آموزشی از یک مقاله‌ی فوق‌تخصصی تنها چهار بار مشاهده می‌شود: یک بار توسط خود نویسنده، یک بار توسط نویسنده با یک موبایل دیگر، یک بار توسط مادر نویسنده به اجبار خود نویسنده و یک بار هم توسط فرد ناشناسی که کامنت گذاشته است: «افزایش طول، تنها در دو هفته. از پیج ما دیدن کنید.»

پایان پیام

کد خبر : 56938 ساعت خبر : 8:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56938
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات