ما خبرنگاران باید درباره دروغ بنویسم

ما وظیفه‌ای درباره دروغ داریم و بر انجام وظیفه هم استوار خواهیم ماند تا بازیکن و هنرمند فیک به مردم معرفی شود.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: از همان روز که مهدی طارمی باعث شد دو پنجره نقل و انتقال از پرسپولیس گرفته بشود شروع کردم به نوشتن از این اتفاق و هشتگ #خیریتی را توسعه دادم. درباره دروغ نوشتم و درباره هدر دادن بیت‌المال و درباره از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی. بعد از چند بار نوشتن برخی مخاطبان پیام دادند که بس است. فلانی را کُشتی. ولش کن. چرا مخاطبان دوست ندارند واقعیت را ببینید. چرا فکر می‌کنند نوشتن درباره دروغ اندازه‌ای دارد و مثلا چهار بار نوشتن از ماجرای مهدی طارمی کفایت می‌کند؟

از گفت‌وگوی طارمی با برنامه نود تا همین لحظه، خبرگزاری‌ها ده‌ها خبر و گزارش و مصاحبه منتشر کرده‌اند و قبل از آن هم بارها به این اتفاق پرداخته‌اند. درست هم همین است، به این مسائل باید پرداخته بشود تا حق مردم گرفته بشود. رسوا کردن دروغ‌ در این کشور کار آسانی است اما به مجازات رساندن دروغ‌گو زمان می‌برد و اگر روزی کار رسانه‌ای درباره آن متوقف شود کار به انجام نمی‌رسد.
ما روزنامه‌نگاران وظیفه داریم که این کار را بکنیم. آن قدر بگوییم و بنویسیم تا کار درست انجام بشود.

برخی به من خرده ‌می‌گیرند که چرا درباره خوانندگان موسیقی پاپ می‌نویسی؟ تعبیر آنها این است که ولش کن فلانی را کُشتی. اما من نه نمی‌خواهم کسی را بکُشم و نه با کسی دشمنی دارم. من وظیفه دارم فیک‌ها را به مخاطبان معرفی کنم. وظیفه دارم نگذارم آدم‌های دروغین و بی‌سواد جای هنرمندان واقعی را بگیرند. بسیاری از هنرمندان کشور هستند که بدون رسانه و سرمایه در کنج خانه روزگار می‌گذارنند و بسیاری هستند که بدون سواد، بدون درست‌خوانی و با صدای فالشی که حتی کلاغ‌ها هم فالشی آن را می‌فهمند در عرصه موسیقی حضور دارند، بلیت می‌فروشند و پول درمی‌آورند.

ما وظیفه‌ای داریم و بر انجام وظیفه هم استوار خواهیم ماند تا بازیکن و هنرمند فیک به مردم معرفی شود.

پایان پیام

کد خبر : 75226 ساعت خبر : 2:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=75226
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات