به ازای هر شغل، چهار نفر در شهرداری تهران فعالیت می‌کنند

پایگاه خبری گلونی، بیتا اسماعیلی: در کشور ما برای هر کاری یک نیروی متخصص وجود دارد مثلاً شما اگر به‌صورت اتفاقی از کنار یک اداره رد شوید و فرغونتان وارد شود دیگر خارج شدنش دست خودتان نیست. از این لحظه به بعد  شما از یک شهروند عادی به ارباب‌رجوع تبدیل می‌شوید و مقامتان آن‌قدر بالاست که تمام نیروهای اداره برای خدمت به شما سرودست می‌شکنند و شما به‌صورت سیستماتیک وارد بروکراسی اداری شده‌اید .

در اولین برخورد یک نفر دم در ایستاده و شماره فرغونتان را برمی‌دارد و چند قدم جلوتر واحد بعدی شماره فرغونتان را استعلام می‌کند . درست در طبقه اول واحدی وجود دارد که جنس فرغون را یادداشت می‌کند وقتی وارد طبقه دوم می‌شوید رئیس اتحادیه فرغون دارها نشسته و صورت‌وضعیت فرغون را یادداشت می‌کند در این مرحله حتماً داشتن مدارک مالکیت فرغون الزامی ست و اگر آن‌ها را نداشته باشید فرغونتان ضبط می‌شود و می‌رود در واحدی به نام “فرغون‌های مفقودی “در این مرحله اگر خسته شده‌اید باید بگویم که آرامش خود را حفظ کنید  چون دیگر به آخر راه نزدیک شده‌اید توصیه من به شما این است که همیشه کپی مدارکتان اعم از کارت ملی ، فتوکپی شناسنامه و عکس ۳در۴ پشت‌نویسی شده  را همراه داشته باشید تا زمانی که وارد بروکراسی شدید بتوانید به‌سرعت خارج شوید.

در کشور ما هم دقیقه همین‌طور است و ارباب‌رجوع نقشی همانند تاج سر را ایفا می‌کند و رئیس کمیسیون سلامت،محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اعلام کرده‌اند :”در برخی سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران، به ازای یک شغل چهار نیرو وجود دارد که پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها هزینه بزرگی را به شهرداری تحمیل می‌کند” البته به این دلیل است که  عملیات رسیدگی به ارباب‌رجوع با شدت بیشتر و نظارت دقیق‌تر انجام شود. همین‌جا قصد دارم از تمامی مسئولین تشکر کنم که برای رضایت حال شهروندان به‌جای یک نفر چند  نفر را استخدام می‌کنند تا وقتی وارد یک اداره می‌شوی اصلاً احساس غربت نکنی و آن‌قدر برای یک پرونده بروی و بیایی تا همه کارکنان خدوم اداره برایت حکم  قوم‌وخویش شوند.

پایان پیام

 

کد خبر : 77285 ساعت خبر : 2:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77285
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات