واردات کاهو به کشور آزاد شد

پایگاه خبری گلونی، بهاره حاصلیان: با ایجاد مناطق آزاد، انتظار می‌رفت که تولیدات داخلی رونق بیشتری بگیرند. اما این مناطق به واردکننده‌های اجناس تبدیل شده‌اند. واردکنندگان هم، وجود چنین شرایطی را بسیار خوب توصیف می‌کنند و نشانه‌ای از نبوغ اقتصادی تجار ایرانی.

واردکننده۱: از قدیم‌الایام به شغل بازرگانی و تجارت توجه ویژه‌ای شده‌ است. در حال حاضر هم بیزینس یکی از مشاغل پرطرفداره. یک واردکننده باید از هوش سرشاری برخوردار باشه و با نیازسنجی بفهمه چه محصولی رو وارد کنه. اگر هم نتونست نیازسنجی کنه، باید نیازسازی کنه.

واردکننده ۲: مثلاً در داستان طوطی و بازرگان، به خوبی نیازسنجی صورت نمی‌گیره و بازرگان یک کالای محتوایی نادرست رو وارد می‌کنه که به شدت ضرر می‌کنه. اگر داستان رو بدونید کالای محتوایی، همون پیامی بود که طوطی‌های هندوستان فرستاده بودند. و تنها دلخوشی بازرگان رو ازش گرفتند.

واردکننده ۳: اگر انتخاب کالای وارداتی، صحیح و هدفمند انجام بشه، موفقیت در بیزنس حتمی هست. مثلاً ما کالای وارداتی فصلی داریم که تاریخ انقضاء نداره. اما کالای وارداتی غیرفصلی در تمام فصول کاربردیه. حالا شما می‌خوای کاهو وارد کنی. زمانش کی هست؟ فصلیه یا غیرفصلی؟

کاهو همه‌اش آبه

واردکننده ۴: کاهو ۹۵ درصد از آب تشکیل شده. پس ورود کاهو در فصل تابستان با استقبال روبه‌رو میشه و شما سود می‌کنید. حالا اگر از اوایل فروردین هم شروع کنید به وارداتش چه بهتر، چون یه سیزده بدر هست و یه کاهو سکنجبین.

واردکننده ۳: حالا اگر بخواین هویج وارد کنید دیگه کالای وارداتی فصلی نیست. میشه کالای وارداتی غیرفصلی. چرا؟ چون هویج بتا کاروتِن داره که یک آنتی اکسیدان مفید در برابر آلودگی‌هاست. البته همه هویج رو دوستِ سلامت چشم‌ها می‌دونن. ولی بشترین کاربرد هویج محافظت پوست هست در برابر اشعه ماوراء بنفش و آفتاب سوختگی. پس همه‌ی سال کاربرد داره.

واردکننده ۵: البته قبلش هم یک نیازسازی باید صورت بگیره و اونهم خبرسازی در مطبوعات هست در مورد مضرات آبیاری کاهوی داخلی با فاضلاب. و مفید بودن کاهوی ساخته‌ شده‌ی خارجی. همین‌طور سوراخ شدن لایه‌ی اوزون و رسیدن نور ماوراء بنفش به سطح زمین. و یا اینکه چرا دیگه در دشت هویج، هویجی کاشته نمی‌شود. هیچی بدتر از احساس کمبود و نیاز نیست.

واردکننده ۶: بلافاصله هم می‌تونید انواع کاترها و حلقه‌ حلقه‌کن هویج و خشک‌کن دینامیک کاهو رو وارد کنید.

واردکننده ۷: یکی دیگه از رموز موفقیت در تجارت، بازاریابی برای پیداکردن مشتری هست که این هم منوطه میشه به شناخت کلی از وضعیت بازار. مثلاً وقتی خواستید دستگاه رصدِ اختلاسگران رو وارد کنید اول باید ببینید کدام ارگان‌ها با بیشترین تعداد اختلاس روبه‌رو هستند. اگر سازمانی رو پیدا نکردید، واردش نکیند و گرنه رو دستتون باد می‌کنه.

واردکننده ۸: وارد کردن یک سری کالاها هم همیشه با سود همراهه. مثل پیچ و مهره. چون همه جا کاربرد داره. از خودروسازی و در و پنجره و میز و نیمکت و دکل و دستگاه عابربانک و … گرفته تا سفت کردن پیچ و مهره‌ی مفاصل بدن و درمان پارکنیسون و شکستگی استخوان‌های بدن.

پایان پیام

کد خبر : 92220 ساعت خبر : 1:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92220
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات