ایران با یک گل مراکش را شکست داد

ایران با یک گل مراکش را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی کشورمان اولین بازی خود را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انجام داد.

ایران با یک گل مراکش را شکست داد

در این بازی تیم ملی کشورمان با این ترکیب بازی را آغاز کرد:

ایران

ایران با یک گل مراکش را شکست داد

همچنین تیم مراکش  هم با این نفرات به مصاف تیم ملی ایران رفت:

مراکش

تحلیل بازی

ایران با یک گل مراکش را شکست داد

همانطور که پیش‌بینی هم می‌شد ۱۵ دقیقه ابتدایی فشار زیادی روی بازیکنان ایران وارد بود و حتی تعداد پاس‌های بازیکنان ما به ۴ عدد هم نمی‌رسید. بیشتر پاس‌های ارسالی‌ مراکشی‌ها برای امرابات بود که از طریق او موفق شدند چند موقعیت هم فراهم کنند که بی‌ثمر بود.

از حدود دقیقه ۱۷ ایران موفق شد ۱۵ دقیقه طلایی ابتدای بازی را پشت سر بگذارد و فرصت بازی‌سازی را پیدا کرد.

ایران با پاس‌های متوالی تواند شکستن سد دفاعی را داشت که این اتفاق با افتاد و کریم انصاری‌فرد در موقعیت خوبی قرار داشت که نتوانست از توپ به دست آمده به خوبی بهره ببرد تا بازی همچنان مساوی باشد.

از دقیقه ۳۰ جهانبخش و وحید امیری بیشتر در جریان بازی قرار گرفتند و نتیجه آن نزدیک شدن ایران به دروازه مراکش بود که در پی این بازی‌سازی فرصت فوق‌العاده‌ای که نصیب سردار شد که او هم قدر این موقعیت را نداشت که بازی با نتیجه تساوی در نیمه اول به پایان برید.

یکی از بازیکنان خوب ما در نیمه اول امید ابراهیمی بود که در تمام درگیری را و بر هم زدن بازیسازی مراکشی شرکت می‌کرد. بدون شک اضافه شدن سریع هافبک‌های دفاعی‌های ما در موقع دفاع توان ما را دوچندان کرد.

در نیمه دوم بازی تقریبا در میانه میدان دنبال شد اما باز هم بیشتر توپ در دراختیار مراکشی ها بود ولی نتوانستند موقعیتی ایجاد کنند. امید ابراهیمی بهترین بازیکن ایران بود. آزمون در حد و اندازه خود ظاهر نشد ولی در نهایت هم تعویض نشد!

تیمی ایران بیشتر دوید اما از بازی‌سازی و توپ‌رسانی به مهاجمین عاجز بود. نکته قابل توجه پرسینگ خوب ایران در نیمه دوم بود که که با قطع توپ نقشه‌های مراکشی‌ها را نقش برآب گرد.

در کل برای بازی اول عملکرد ایران خصوصا در دفاع که کیروش متخصص آن است قابل دفاع بود امیدواریم در بازی با اسپانیا هم ایران بازی قابل قبولی را ارائه دهد. بازیکنان ایران بیشتر دویدند ولی گردش توپ در اختیار مراکشی‌ها که به خاطر دفاع چند لایه و عملکرد بهتر رضاییان و حاج‌صفی فرصتی بدست نیاوردند.

تیم ملی همیشه در ضربات کاشته خطرناک بوده و این بار هم همین ضربات به کمک ما آمد و در دقیقه ۹۱ روی یکی از همین ضربات حاج‌صفی توپ را روی دروازه فرستاد تا با گل به خودی مراگش ایران دومین پیروزی خود را در ادوار مختلف جام‌جهانی جشن بگیرد. تا دقیقه ۹۰ باغیرت و امیدوار بازی کردیم ممنونیم بچه‌ها.

ما هنوز رویاهایمان را دنبال می‌کنیم باید به بازی با اسپانیا امیدوار باشیم تا شاید شگفتی‌ساز ۲۰۱۸ ما باشیم.

خلاصه بازی

ایران با یک گل مراکش را شکست داد

آمار بازی ایران و مراکش
آمار بازی ایران و مراکش

ویدئوی خلاصه بازی

مسیر تیم‌ها تا فینال

جدول بازی های یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی جام جهانی روسیه
جدول بازی های یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی جام جهانی روسیه
جدول بازیهای جام جهانی روسیه
جدول بازیهای جام جهانی روسیه

پایان پیام

کد خبر : 94652 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94652
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات