پیش‌بینی فاکس اسپورتس از تیم‌های صعود کننده گروه ایران

فاکس اسپورتس معتقد است تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال از گروه ایران صعود کرده و راهی مرحله بعد خواهند شد. ایران و مراکش نیز در پایان بازی‌های مرحله گروهی به خانه باز خواهند گشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به فاصله ۹ روز تا آغاز جام جهانی آخرین اخبار و حواشی این جام را بخوانید.

آخرین اخبار جام جهانی

پرواز به سوی روسیه

تیم ملی فوتبال ایران
تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی کشورمان بعد از برگزاری اردوی پانزده روزه خود در ترکیه امروز استانبول را به مقصد مسکو ترک کرد تا اولین تیم حاضر در جام جهانی باشد که وارد روسیه می‌شود. بازیکنان تیم ملی امروز بعد از برگزاری آخرین تمرین خود در کمپ بشیکتاش، با لباس رسمی خود به سمت مسکو پرواز کردند.

پیش بینی فاکس اسپورتس از تیم های صعود کننده گروه ایران

گروه ایران در جام جهانی
گروه ایران در جام جهانی

سایت فاکس اسپورتس در گزارشی به بررسی شانس ایران برای صعود از گروهش در جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخت.

این سایت از سردار آزمون به عنوان ستاره تیم تحت هدایت کارلوس کیروش یاد کرد و اظهار داشت که تیم ایران تشکیل شده تا رقبا را ناکام بگذارد، همچنان که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ، توانست آرژانتین را به زحمت بیندازد و در واقع آلبی‌سلسته به سختی توانست ایران را شکست دهد. فاکس اسپورتس هیچ شانسی برای صعود از گروه B جام جهانی برای ایران قائل نشده و دلیل آن را نیز سخت بودن این گروه عنوان کرده است.

فاکس اسپورتس معتقد است تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال از گروه ایران صعود کرده و راهی مرحله بعد خواهند شد. ایران و مراکش نیز در پایان بازی‌های مرحله گروهی به خانه باز خواهند گشت.

پرتغال در جمع محبوب‌ترین تیم‌های جام جهانی

تیم ملی پرتغال
تیم ملی پرتغال

پرتغالی‌ها طبق آمار منتشر شده در نشریه رکورد، در جمع محبوب‌ترین تیم‌های جام جهانی قرار دارد و اخبار و ویدئوهای مربوط به این تیم در یوتیوب، جزو پربازدیدترین‌هاست.

اخبار مربوط به تیم های  برزیل، آرژانتین، پرو و مکزیک، بیش از هر تیمی در یوتیوب بازدید کننده دارد و سپس تیم ملی پرتغال به عنوان یک تیم اروپایی، بیشترین علاقه‌مند را به خود می‌بیند.

در میان بازیکنان نیز رونالدو، نیمار و مسی بیشترین توجهات را در یوتیوب به خود جلب می‌کنند.

اهدا نشان لیاقت ورزش اسپانیا به اینیستا

اینیستا
اینیستا

پدرو سانچس، نخست وزیر جدید اسپانیا امروز در محل کمپ تیم‌های ملی اسپانیا حضور یافت و از اردوی تیم ملی کشورش دیدار کرد.

یکی از اهداف او از این بازدید، اهدای نشان لیاقت ورزشی به اینیستا بود.

او در جمع بازیکنان اسپانیا این مدال را به اینیستا اهدا کرد و گفت: «همه ما گلی که در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ به هلند زدی را به خاطر داریم و شادی گل خاص تو که یاد دنی خارکه فقید را زنده نگاه داشتی. این نشان دهنده ارزش‌های انسانی والای تو بود. تو الگوی بسیاری از کودکان و مورد احترام تمام هم تیمی‌هایت هستی.»

ایران؛شاید میزبان جام جهانی

ایران در جام جهانی
ایران در جام جهانی

جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است برای اولین بار در خاور میانه و با میزبانی قطر برگزار شود اما در حالی که ۸ سال از اعلام میزبانی این کشور سپری شده و فقط ۴ سال تا آغاز این رقابت ها باقی مانده، اکنون رئیس جدید فیفا قصد دارد تعداد تیم های حاضر در این رقابت ها را افزایش دهد؛ طرحی که ممکن است باعث شود بعضی از دیدارهای این رقابت ها در کشوری به غیر از قطر برگزار شود.

این در حالی است که روابط سیاسی قطر با همسایگانش از جمله بحرین، امارات و عربستان از تابستان گذشته تیره شده و در حال حاضر ایران نزدیک‌ترین کشور به قطر در خاورمیانه محسوب می‌شود.

نوستالژی فوتبالی

فینال جام جهانی ۱۹۷۸ بین دو تیم آرژانتین و هلند که ۳ بر ۱ به سود آرژانتین خاتمه یافت.

پایان پیام

کد خبر : 93592 ساعت خبر : 11:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93592
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات