ابتذال ایرج ملکی را ادامه ندهید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آوردن ایرج ملکی به تلویزیون یک ابتذال کامل بود. ابتذال ایرج ملکی را ادامه ندهید.

اگر بدانید که در هر شهر و استانی تعداد بسیاری از جوانان و نوجوانان خلاق هستند که آرزو دارند در این برنامه تلویزیونی شرکت کنند غصه دار حضور ایرج ملکی در تلویزیون می‌شوید.

آوردن او به برنامه‌های تلویزیونی ابتذال بود اما از آن مبتذل‌تر این است که برخی از مجری‌های تلویزیونی بر سر اینکه نخستین بار چه کسی او را به برنامه‌اش دعوت کرده است دعوا می‌کنند و در برنامه‌های خود سند و مدرک می‌آورند که ما اول او را به برنامه دعوت کردیم.

انگار که مثلاً کیارستمی را به مردم به دعوت کرده باشند یا مثلاً اصغر فرهادی در برنامه حضور پیدا کرده باشد.

ایرج ملکی برای خودش در صفحه اینستاگرام خودش طرفدارانی دارد که با آنها خوش است اما ما حق نداریم این خوشی را روی آنتن ملی مملکت بیاوریم و وقت برنامه را با آن پر کنیم و باعث بشویم که مردم به آقای ایرج ملکی بخندند.

یکی از بدترین برنامه‌های تاریخ تلویزیون همین حضور ایرج ملکی در برنامه ایرانیوم بود. برنامه‌ای که مردم هم آن را دوست نداشتند.

ابتذال ایرج ملکی را ادامه ندهید

آنتن زنده تلویزیون را باید خرج نیروهای نخبه فرهنگی و هنری کشور کرد اما آیا مجری های تلویزیون بر سر اینکه فلان چهره نخبه را آورده‌اند هم با هم کل کل خواهند کرد؟

آیا روزی می‌رسد که ما جوانان و نوجوانان نخبه را در برنامه‌های تلویزیونی ببینیم یا تلویزیون قرار است همچنان دستش را تا آرنج در فضای مجازی کند و سوژه‌هایش را از آنجا بیرون بکشد؟

این حجم توجه تلویزیون به فضای مجازی عجیب و غریب است. بعید است که رسانه‌ای دیگر در جهان مانند تلویزیون ایران اینقدر مبهوت و محو فضای مجازی به ویژه پلتفرم اینستاگرام باشد.

پایان پیام

کد خبر : 100515 ساعت خبر : 10:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100515
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات