قیمت دلار بانکی امروز شنبه ۲۱مهر ۹۷

قیمت دلار بانکی امروز شنبه ۲۱مهر ۹۷

به گزارش پایگاه خبری گلونی،‌ شعب ارزی بانک‌ها امروز دلار را ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان و یورو را ۱۲ هزار و ۸۵ تومان از مردم می‌خرند.

قیمت دلار بانکی امروز شنبه ۲۱مهر ۹۷

تسنیم نوشته است:

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۸۵ تومان برای خرید از مردم اعلام می کنند.

گفتنی است آخرین روز هفته گذشته بانک ها دلار را از مردم ۱۰ هزار و ۲۹۶ تومان و یورو را ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان می خریدند و با این حساب نرخ امروز خرید ارز از مردم در بانک ها نسبت به ۵شنبه افزایش داشته است.

دلار ساماندهی می‌شود

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری نوشت است: رهبر معظم انقلاب بر اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدی و عملیاتی برای حل ۵ مشکل کلیدی اقتصاد تاکید کردند.

از ۵ مورد، ۳ مورد آن یعنی مشکلات نظام بانکی، نقدینگی و تورم در حیطه مسئولیت مستقیم بانک مرکزی است.

اگر موضوع ارز را هم به آن اضافه کنیم، خطیر بودن مسوولیت بانک مرکزی واهمیت اقدامات و برنامه های آن برای اجرای فرامین رهبری را آشکار می‌کند.

همراهی اعضای محترم دولت در پیشبرد سیاست‌های بانک مرکزی و پشتیبانی دو قوه محترم دیگر، شرط اساسی فائق آمدن بر مشکلات است.

برای کنترل و هدایت نقدینگی، کند کردن روند رشد تورم و متعاقبا کاهش تدریجی آن، اولویت بندی مشکلات در هم تنیده نظام بانکی و اخذ مجوزهای لازم برای اصلاح تدریجی آن  انجام شده است.

همچنین برای تبدیل شبکه بانکی به موتور محرکه اشتغال و تولید و خصوصا ساماندهی بازار ارز و حرکت در مسیر نرخ ارز تعادلی با توجه به شرایط اقتصادی کشور، برنامه‌های مشخصی داریم که با مشورت صاحب‌نظران اقتصادی، بانکی و ارزی و همراهی مدیران و کارشناسان بانک مرکزی و سیستم بانکی عملیاتی و اجرا خواهیم کرد.

پایان پیام

کد خبر : 103348 ساعت خبر : 12:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103348
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات