تغییرات دنیای تبلیغات با انفجار سیفون

پایگاه خبری گلونی، معین بادپابیش از یک میلیون سیفون توالت فرنگی به دلیل موارد متعدد وقوع انفجار در مخازن آب آنها که باعث زخمی شدن ده‌ها نفر در سراسر ایالات متحده آمریکا شده است، جمع‌آوری شدند.

یکی از مهمترین حوزه هایی که این اتفاق، اثر زیادی بر روی آن خواهد گذاشت، تبلیغات است. برخی از نکات تبلیغات آینده را در ادامه بخوانید.

شعارهای تبلیغاتی

شرکت‌های تولیدکننده سیفون احتمالاً جملاتی همچون «سیفون بدون انفجار رسید»، «با آرامش به کار خود برسید»، «نگران دلیل مردن خود نباشید» و… را در تبلیغات خود به کار خواهند برد.

حضور ستارگان سینمایی و ورزشی

تصویر هنرمندان برای تبلیغ این محصولات در بیلبوردهای شهر و تبلیغات تلویزیونی به چشم خواهد خورد. هنرمندان به دیگران می‌گویند «من از این سیفون استفاده می‌کنم، شما چطور؟». با این شیوه طرفداران این هنرمندان به سراغ محصولات آن شرکت می‌روند.

بیمه سیفون

برخی از شرکت‌های بیمه، بیمه‌ای تحت عنوان بیمه سیفون را برای تعریف می‌کنند تا کلکسیون انواع بیمه‌شان کامل شود. آنها اعلام می‌کنند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کروکی بکشند و درمان شما را به سرانجام برسانند و خسارت شما را بپردازند.

گروه مشاوران سیفون

برخی از مشاوران حقوقی، در تبلیغات خود مطرح خواهند کرد که می‌توانند تمامی امور حقوقی حادثه‌دیدگان را در دعاوی حقوقی به سرانجام برسانند و خسارت بالایی از کارخانجات دریافت کنند.

البته بعید نیست در همان آمریکا یک جوری این موضوع را به کشورهای مخالفشان بچسبانند تا از اموال مصادره شده دیگران، هزینه دلخواهشان را بردارند.

تغییر ساخت توالت‌ها

احتمال می‌رود مخزن سیفون‌ها به اتاقک مجزایی منتقل شود و در همان محل توالت اصلی نباشد. بنابراین در صورت وقوع انفجار، آسیبی متوجه فرد نخواهد شد.

سیفون‌های نسل جدید

احتمال دارد با ورود شرکت‌های پیشرو در تکنولوژی، مدل‌های «کنترل از راه دور»، «هوشمند»، «دارای سنسور»، «حساس به فشار آب» و… هم به بازار آید.

پایان پیام

کد خبر : 104363 ساعت خبر : 12:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104363
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات