دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی در پایتخت تشکیل شد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی، راه‌اندازی دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی در تهران و انتشار فهرست کتاب‌های منتخب جام باشگاه‌‌ها تازه‌ترین رویداد‌های ترویج کتابخوانی میان کودکان و نوجوان‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی رویداد‌های ترویج کتابخوانی، علی‌رضا رفعت‌ حقیقی؛ رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهر تهران از تشکیل  دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی خبر داد و گفت:

در دو دوره پیشین جام باشگاه های کتابخوانی در شهر تهران چندان فعال نبود و در سومین دوره برای گسترش فعالیت‌های این جام بر آن شدیم با تشکیل دبیرخانه این رویداد فعالیت‌های ترویج کتابخوانی را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

اکنون دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی تهران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهر تهران واقع در خیابان مطهری، نرسیده به خیابان سهروردی  پلاک ۱۳۰ طبقه سوم  تشکیل شده است و متقاضیان تشکیل باشگاه های کتابخوانی در شهر تهران می‌توانند از طریق وب سایت شبکه ترویج کتابخوانی به نشانی  http://bookpromotion.ir/ به تشکیل باشگاه های کتابخوانی اقدام کنند.

دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی

این مقام مسئول همچنین در بخشی دیگر از اظهاراتش از عقد تفاهم‌نامه‌های متعدد همکاری با نهاد‌های مختلف خبر داد و گفت:

ما با امضاء تفاهم‌نامه همکاری با کانون فرهنگی و هنری مساجد شهر تهران و همچنین عقد تفاهم‌نامه همکاری با انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران و سازمان بهزیستی تهران دنبال جلب مشارکت فعالان فرهنگی، دانش‌آموز‌ان و مدارس و دبیرستان‌ها و مهد‌ کودک‌ها هستیم‌.

و انتظار می‌رود در سومین دوره فعالیت جام باشگاه‌ها شاهد تشکیل دست‌ کم ۵۰۰ باشگاه کتابخوانی در شهر تهران باشیم و قریب به شش هزار کودک و نوجوان در باشگاه‌های کتابخوانی پایتخت فعالیت کنند.

تبلیغات محیطی گسترده در شهر تهران با همکاری شهرداری تهران و همچنین جلب مشارکت مجتمع‌ها و شهر‌ک‌های مسکونی و مشارکت دبیران بازنشسته از دیگر اقدام‌ها و فعالیت‌های اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در جام باشگاه های کتابخوانی است.

پایان پیام

کد خبر : 104697 ساعت خبر : 9:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104697
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات