آغاز پیش‌فروش چهارمین آلبوم مازیار فلاحی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «یادم تو را فراموش» چهارمین آلبوم «مازیار فلاحی» هنرمند موسیقی پاپ ایران به‌زودی به بازار موسیقی کشور وارد می‌شود.

مازیار فلاحی با آلبوم «قلب یخی» که موسیقی تیتراژ سریال «قلب یخی» هم در آن بود، به شهرت رسید. پس از آن، دو آلبوم «لعنت به من» و «ماه هفتم» را منتشر کرد و اکنون جدیدترین آلبوم این خواننده با عنوان «یادم تو را فراموش» پیش‌فروش می‌شود و از هفته آینده به‌صورت رسمی فروش آن آغاز خواهد شد.

آلبوم «یادم تو را فراموش» ۱۲ قطعه به نام‌های «استرس»، «دیوونه»، «عشق تو صدام»، «قسم»، «ممنونم»، «ای جونم»، «طهرون»، «دلم تنگه»، «دست بزن»، «ناردون»، «حواست به منه (ریمیکس)» و «یادم تو را فراموش» دارد.

آهنگسازی بیشتر این قطعات برعهده مازیار فلاحی بوده و فقط دو قطعه را رامین عبداللهی و امیر جمال‌فرد آهنگسازی کرده‌اند. تنظیم قطعات نیز برعهده امیر جمال‌فرد، نوید اسکندر و مازیار فلاحی بوده است. همچنین در این اثر، از سروده‌های حسین عبداللهی، علی ثابت‌قدم، نیما ایمانی، فرناز عباسی و مازیار فلاحی استفاده شده و میکس و مستر قطعات نیز توسط امیر جمال‌فرد انجام شده است.

مخاطبان موسیقی می‌توانند با خریدن نسخه اصلی یا دانلود قانونی «یادم تو را فراموش» از سایت‌های معتبر، به بهبود و پیشرفت کار هنرمندان کشور کمک کنند.

پایان پیاک

کد خبر : 51944 ساعت خبر : 1:03 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51944
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات