دلم برای کمپین اینستاگرامی تنگ شده بود

این کمپین خیلی خوب است ها اما جسارتا آن‌چه اهمیت دارد جدی گرفتن آن است.

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: امروز بازار بخریم و نخریم در فضای مجازی حسابی داغ بود. از سلبریتی‌های حمایتگر تا مردم همیشه در صحنه همه معترض بودند و خواهش داشتند که طلا و سکه و ماشین‌های میلیونی نخریم!

 خیلی وقت بود دلم برای یکی از همین کمپین‌های اینستاگرامی تنگ شده بود. چند ساعتی بود کمپین جدید نداشتیم. اصلا آدم دلش می‌گیرد.

ایجاد این کمپین‌ها خیلی خوب است ها اما جسارتا آن‌چه اهمیت دارد جدی گرفتن آن‌هاست. به نظر شما چند نفر از همین مردمی که جو آن‌ها را گرفته و در این حال و هوای ورزشی این روزها پست  فوتبالیست معروف را دست به دست کرده‌اند، خرید کردن را متوقف می‌کنند؟

باور کنید من خودم از وقتی خبر را خوانده‌ام هی دارم به مغز خودم فشار می‌آورم، اصلا فشارش به کنار، من دچار سوال‌زدگی شده‌ام. به نظر شما هنوز هستند کسانی که سکه و طلا بخرند که حالا بگوییم نخرند؟ اگر هستند که قربان‌تان بروم آن‌ها همان ژن‌های خوب و پولدار هستند که اصلا بکن نکن در کارشان نیست. شما هرچه بخر نخر بکنید آن‌ها کار خودشان را می‌کنند.

یا مثلا در یک جای دیگری از این پست آمده هر آنچه گران شده را نخریم! خب یعنی ما تا اطلاع ثانوی فتوسنتز کنیم؟

اگر شما قابلیت فتو سنتز را دارید عدد ۱ را به سامانه ۲۰۰۰ پیامک کنید.

اصلا گیریم که ما هیچ چیزی هم نخوردیم. خب با این وضعیت گران شدن کرایه تاکسی‌ها چطور ایاب و ذهاب کنیم به محل کار؟

اوضاع اقتصادی ایرانی‌ها بد نیست

اگر سری به شبکه‌های مجازی بزنید متوجه می‌شوید روسیه الان کشور ایران است و تک و توک روسی در آن‌جا زندگی می‌کنند. این ایرانی‌های محترم که نوش جان‌شان باشد پول زحمت کشیده‌شان در همین گرانی و دلار ۷۰۰۰ تومانی به روسیه عزیمت نموده‌اند.

می‌دانید. منظورم این است هرچه از بیرون نگاه می‌کنم می‌بینم خیلی انگار اوضاع اقتصادی ایرانی‌ها بد نیست. یعنی اگر قرار بود اعتراضی باشد، انتظار می‌رفت دلار کمتری خریداری شود، سفرهای خارجه برای مدت کوتاهی تحریم می‌شد و از این کارها.

البته به قول شیخ اجل به راه بادیه رفتن خودش بهتر از نشستن باطل است. اگر قضیه با نخریدن همین نانی که خوشبختانه هنوز روزانه قدرت خریدش را داریم حل می‌شود به این سوی چشمان شهلای شما خواننده گرامی سوگند که ما همین را هم نمی‌خریم بلکه اوضاع اقتصادی سر و سامان گیرد.

پایان پیام

کد خبر : 94921 ساعت خبر : 5:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94921
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات