یک کامنت ارزشمند درباره نقد خنداننده شو به گلونی رسید

به گزارش پایگاه خبری گلونی،انتشار نقدهای خنداننده شو از ابتدای برنامه خنداننده شو در گلونی آغاز شد و مخاطبان از آن استقبال کردند.

همچنین برخی شرکت‌کنندگان در این برنامه نیز نقدها را خواندند و با ما همراه شدند.

برخی اما گله کردند و نقدها را تخریبی دانستند. در این میان اما ما تلاش کردیم که نظرات مختلف را بشنویم و نقدی درست به مخاطب ارائه بدهیم.

پس در هر مرحله با یک لحن نقد نوشتیم و در مرحله اجرای نجات با لحنی شفاف‌تر معایب را گفتیم و علاوه بر شرکت‌کنندگان، مربیان را نیز نقد کردیم.

بدیهی است که ‌نه فریفته تعاریف شدیم و نه از نقدها ناراحت. نقدها را پذیرفتیم و به حرف منتقدان گوش دادیم.

رویه نقد ما هفته به هفته تغییر می‌کند و حتما در روزهای آتی لحن آن دگرگون خواهد شد تا به نظر منتقدان عزیز احترام گذاشته باشیم.

در این میان اما امروز کامنتی دریافت کردیم که برایمان بسیار ارزشمند بود.

محمدحسن دژآهنگ یکی از شرکت‌کنندگان خنداننده شو بود که در اجرای نجات حذف شد.

ما در گلونی دوباره آقای دژآهنگ به طور اختصاصی نقد نوشتیم. یکی بار بعد از اجرای او با عنوان «استندآپ کمدی محمدحسن دژآهنگ غنیمت بود» و یک بار بعد از اجرای نجات مطلبی منتشر کردیم با عنوان «استندآپ کمدی محمدحسن دژاهنگ رفع تکلیف بود».

آقای دژآهنگ بعد از خواندن این مطالب با روحیه‌ای مثال‌زدنی نوشته‌اند:

انتقادات شما تا حد زیادی به جاست!
فقط این نکته رو یاد آور بشم که اجرای نجات سخت ترین کار دنیا بود!
من منتظر انتخاب شدن به عنوان ۱۰ نفر اول بودم ولی به یک باره شوکه شدم. نتونستم خودم رو جمع و جور کنم و اجرای خوبی نداشتم.
نواقص متنی رو هم عرض کردم قبول دارم. به هرحال تازه کار هستم و در حال یادگیری و پیشرفت!

همه نظرهای مخاطبان عزیز برای ما ارزشمند است، این کامنت هم برای تحریریه گلونی بسیار ارزشمند و باعث امیدواری است.

می‌دانیم که کارمان خالی از اشکال نیست اما خوشحالیم که دست‌کم آقای دژآهنگ نقد ما را تا حد زیادی به‌جا دانسته است. از ایشان ممنونیم و یقین داریم که این روحیه نقدپذیری باعث موفقیت ایشان در آینده خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 97046 ساعت خبر : 5:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97046
اشتراک در نظرات
اطلاع از
6 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

آقا انتقاد کن .،،از اونورپشت این کارهم باش…ما فقط همین خندوانه رو داریم ..بقیه که رسما دو تا صندلی و یه بازیگر مهمان تکراریز و چند سالته و عاشق شدی یا نه و تمام ….جلو رویکرد امثال فارس و تسنیم که با قدرت ایستادن پای زدن ریشه ی این برنامه ..حد اقل به عنوان یه رسانه و تریبون وایسید …

منم نگفتم این برنامه رو از ریشه بزنن که. گفتم هدف برنامه خیلی خوبه اما روند پیشرو مسابقه نه.

سلام خسته نباشید
با تشکر از وبسایت خوبتون بالاخره یکی پیدا شد با جرئت حرفش رو بزنه و از بقیه انتقاد کنه حالا هرچند کامل و صد درصد درست نباشه حرفاش و اتفاقا شما میتونید باعث پیشرفت افراد یا رسانه انتقاد شده بشوید.
از ایراداتی که متاسفانه این خندوانه داره این مربی ها هستن از اجرای افراد انتقاد نمیکنن همش اکثرا تعریف تمجید. آقای آئیش که تمام اجرا ها بنظرش متفاوت و خاص هست و بقیه اکثرا همین هستند.
اصلا طرز داوری منصفانه نیست نصف تیم آقای آئیش اکثرا بدون ایشان و تنها خودشان را آماده میکردند در حالی که تیم های دیگه با مربی خودشون کار کردند آیا این منصفانست؟ البته هدف این برنامه خوبه ولی طرز پیشبرد مسابقه نه
در ضمن بنظرم از وضع سینمای ایران و ژانر کمدی (مثلا فیلم اکسیدان) هم انتقاد کنید که ریشه این شوخی های مبتذل در رسانه کمی همینه البته سلایق عوض شدن و من به اینجور سلایق هم احترام میذارم اما هنوز هم میشه با حرف های مودبانه تر مردم رو خنداند نمونه اش سری فیلم های سینمایی هالیوودی مارول البته نمیگم همه شوخی هایش کاملا با ادبانست (بی ادبانه هم کمی داره) ولی در کل از درجه PG-13 (تو فرهنگ خودشون) فراتر نمیرن و درکنار داستان های خوبش جنبه فان خودش رو هم داشت البته این فیلم ها بلاک باستر پرهزینه هستند. نمیگم بیایم همچین فیلمی بسازیم چون از توانمون خارجه به خاطر داستاهای خوبش میگم پس داستان و فیلمنامه خوب + فان مناسب (البته الان منظورم فیلم کمدی هستش)
انشالله که روزی اثار با کیفیت و عالی هم تراز با سطح جهانی در سینما و رسانه مون شاهد باشیم.

خودت میگی مربی ، کار مربی با داور فرق میکنه ..اونا نباید طرف رو خورد کنن …شما که پیگیری برواستعداد یابی های جهانی رو هم ببین …اونام تا یه حدی نقد می کنن چون مربی هستن نه داور

کسی نگفت خورد کنن دوست عزیز. گفتم باید یه کم بیشتر نقد کنن تا طرف در اینده جبران کنه درضمن منظور من بیشتر به طرزداوری بود که منصفانه نیست و همانطور که گفتم در حق بچه های آقای آئیش بنظرم ظلم شد.در هر صورت در این برنامه پارتی بازی هایی هم هستش که نمونش تو سری اول بود که همه متوجه شدند و …
اینا نظر شخصی من هستن

سلام
ممنون که به من لطف داشتید.
به امید موفقیت روز افزون شما