ایرانی نیستی اگر از خزر حمایت نکنی

ایرانی نیستی اگر از خزر حمایت نکنی

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض آبادیبعد از اعلام اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر، سیل عظیمی از شهروندان ایرانی دوباره به پمپ بنزین‌ها هجوم بردند. گمانم در راه خزر بودند تا از تپه‌های زباله‌ خود، رونمایی کنند. این‌بار اما با عزم و قدرتی بیشتر!

ایرانی نیستی اگر از خزر حمایت نکنی

همان‌جا بود که یکی از راننده‌ها سرش را از پنجره بیرون آورد و گفت: «ببینم از خزر حمایت کردی؟ اگه غیرت داشته باشی و ایرانی باشی، می‌ری یه پست می‌ذاری تو اینستا و از خزر حمایت می‌کنی. مرامی، سهم ایران از خزر، بیشتر از این حرفاس. اصن خزر سهم ماس، حق ماس، عشق ماس. خواستی همین جمله‌ام رو پخش کن تو فضای مجازی».

یک سؤال ساده از شما ایرانی

همچنان که داشتم از آن شخص درباره کنوانسیون رژیم حقوقی خزر، می‌پرسیدم یک نفر دیگر هم رد شد و از پنجره داد زد «از خزر حمایت کردی؟»

ترسناک‌ترین کلمه برای ایرانی‌ها

بعد از سؤالم، یک ساعت ایستادم و به استدلال‌های عمیق! آن شهروند گوش کردم. وی در ادامه افزود «از صبح سلبریتی‌ها دارن می‌گن خزر رو ندید بره. واقعا چی شد تا به ما رسید آسمون تپید؟ به قول تلگرام، چرا خزر واسه ما آب رفت؟» در جوابش گفتم «آخه اینا چه استدلالی بودن؟ خب یه کلمه بگو نمی‌دونم و خلاص».

نفهمیدم کلمه «نمی‌دونم» برایش چه مفهومی داشت که بعد از شنیدنش، تمام بدنش لرزید و غش کرد. گویا یکی از ترسناک‌ترین کلمه برای ایرانی‌‌ها را به زبان آورده بودم. هنوز بهت‌زده بودم که اورژانس از راه رسید و از پنجره ماشین داد زد «از خزر حمایت کردی؟»

پایان پیام

کد خبر : 98951 ساعت خبر : 2:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98951
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات