خیبر خرم‌آباد سه بر صفر پارسه تهران را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد مقابل تیم پارسه تهران به پیروزی رسید.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در بازی نخست خود در مسابقات فوتبال لیگ دست اول کشور مقابل پارسه تهران با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

گل اول این بازی در دقیقه یک و ۵۰ ثانیه بر اثر اشتباه دروازه بان تیم پارسه تهران به ثمر رسید.

بنا بر این گزارش، گل دوم تیم خیبر خرم‌آباد نیز توسط محمد پهلوان در دقیقه ۱۱ و ۳۰ ثانیه زده شد تا این تیم نیمه اول بازی با تیم پارسه تهران را با برتری پشت سر بگذارد.

همچنین گل سوم نیز در نیمه دوم این بازی توسط یاسر درویشی بازیکن تیم خیبر خرم‌آباد در دقیقه ۸۵ بازی به ثمر رسید.

پایان پیام

باشگاه فوتبال خیبر

باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.
این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.
همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه‌نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با دو گل که یکی از آن‌ها در میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

باشگاه فوتبال پارسه تهران یک باشگاه فوتبال در شهر تهران بود.

این باشگاه با نام سابق داماش تهران در سال ۲۰۰۸ میلادی تأسیس و در سال ۲۰۱۱ به پارسه تهران تغییر نام یافت.[۱] امتیاز این تیم در سال ۱۳۹۵ به باشگاه فوتبال بادران انتقال داده شده‌است.

کد خبر : 3465 ساعت خبر : 6:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3465
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات