دستکش طلایی ایران برای علیرضا بیرانوند

به گزارش پایگاه خبری گلونی , در جشن برترین‌های فوتبال ایران که در برج میلاد تهران برگزار می‌شد علیرضا بیرانوند بازیکن لرستانی تیم نقت تهران به عنوان دروازه‌بان برتر لیگ برتر در سال گذشته انتخاب شد.

مهدی رحمتی و رشید مظاهری دیگر کاندیدهای دریافت این جایزه بودند. علیرضا بیرانوند بعد از دریافت جایزه‌اش از منصوریان ، فرکی ، گل‌محمدی و خانواده خود تشکر کرد و جایزه‌اش را به همسر و فرزندش تقدیم کرد.

این دروازه‌بان خرم‌آبادی هم اکنون یکی از اعضای تیم ملی کشورمان است که خود را برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی آماده میکند.

پایان خبر

زندگی نامه علیرضا بیرانوند

به روزرسانی مطلب در آذر ۹۹

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم آباد) بازیکن فوتبال لرتبار اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال رویال آنتورپ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند به مدت چهار فصل از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و نیز در فصل ۹۸–۱۳۹۷ مرد سال فوتبال ایران شد.

نفت تهران

بیرانوند با نفت تهران از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در ۳ آبان سال ۱۳۹۰ انجام داد.نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۳ فروردین ۱۳۹۳، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۱۳۹۴ تمدید کرد.

علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

او پس از پیوستن به پرسپولیس (نایب قهرمان فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ لیگ برتر فوتبال ایران)، توانست با انجام تعداد بالایی کلین شیت و عملکرد مناسب، با تیم فوتبال پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. بهترین دروازه‌بان (لیگ شانزدهم)، کمترین گل خورده،[۸] بیشترین دروازه‌بسته، رکورددار بیشترین برد و کمترین باخت نیز از دست‌آوردها و رکوردهای او در این رقابت‌ها هستند. بیرانوند توانست با پرسپولیس در لیگ هفدهم هم با پرسپولیس قهرمان شود.

کد خبر : 2383 ساعت خبر : 10:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2383
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات